Gå til innhold

Bmw E28 545 turbo prosjekt

knooot
 Share

Anbefalte innlegg

hehe at denne bilen er bygd på hartge er bare tull, for tviler nok på at dem hadde bredda hjulbuene so dårli so d der,.. kan ikkje sei denne var strøken når den blei kjøpt på molde for 1 år sida, for i såg den samme dag so den blei henta. men var no bedre en den er no. en bil som er godkjent som 545 turbo som d står i papira er litt verdt, sjøl om det kanskje er en 518 som er ombygd i ei garasje...

nice skal no denne biln bli no når den har kommet i gode hender hos knooot.

stå på gutt kjem å justera turbotrykk i vettu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de felgene så da heller godt brukt ut..de har faktisk bare vert på bilen i 5 minutter etter donkis solgte den.jeg var med når han som kjøpte bilen av donkis.å da mener jeg å huske at han sa han ikke hadde noen papirer men visste om de, å han skulle skaffe dem.men dem har ingen sett..ekstrem medfart??mangler front og bulka dør.er vel ikke så masse å grine over d da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ingenting og grine over d.. ellers so har jo bilen stått i ro heile tiden siden den blei kjøpt av donkis.. er ikkje masse brukt og er vel heller ikkje masse gjort med den.. men d bli vel no når knooot har begynt.. er vel ikkje lenge før den er på veien kan jeg tenke meg.. stå på.. og ja vist du får tak i papira so skal no jeg iallefall ha ein kopi av dei og ramme dei inn.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver bare å få frem at han kanskje har en bil som e meget spesiel, og som kan ha en del verdi visst han sjekker opp litt og får tak i papira!! Men dette legger jeg meg ikke mere borti!! dette er en kjempe kul bil, å jeg tviler ikke på at det kommer til å bli en kjempe bil :) lykke til med prosjekte.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den dagen jeg ser de papira forstår jeg ingenting..hartge lager ikke så stygge motorfeste å skjerer heller ikke ut en bit av fjørtårn forsterkninga for å få plass til wastegate.men men.skall nokk gå ann å finne ut av dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe kjent med denne bredinga????? Dette er en norsk registrert alpina!!!! mulig jeg tok feil mellom alpina og hartge!!!! må huske at bredinga ser ikkje strøken ut etter 22år på bil`n!!!!! Kanskje du orka å sjekke om det finnest papir på`n no da???????????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessutn e d ik na breddinga der so e på bilen..muli det er laget hoss hartge, men uansett så ser di ræva ut å øddelegger hele bilen.den kommer till å bli masse penere nå..nå kommer jeg hjem knooot, det skal bli godt å sitte på igjenn:)skulle sett på na 745 motorn ein dag au.om jeg skal kjøpe den..få på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne bilen var vel ikka akk strøken men den var spesiell. og de baksjermene var ikke sveiset på noen annen plass en i en trang garasje. såg jo godt sveisen inni bagasjerommet og den var jo rustete og trengte endel stell på sveisene vertfall... men den var kul da.. skulle bare ladet litt mere hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...