knooot Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 driver for øyeblikket å demonterer bilen før den skal lakkerest. motor å gir skal ut enten i dag eller i mårgen! har ikke helt bestemmt meg for farge enda, men har en farge jeg vurderer! har plukket av alle lister, fangere, seter og dør pakninger å den biten. har også plukket av eksosen, noe som mildt sagt var et helvette skal få tatt noen bilder i kveld eller i mårgen når motorn er på vei ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann Skrevet April 3, 2007 Share Skrevet April 3, 2007 ESTORILBLÅ! Hehe, alltid hatt lyst å se en E28 i den fargen, men hadde vært bedre med kromfangere da. Syns den fargen gjør seg sammen med krom.. Men uansett, så lenge den ikke blir rosa eller hvit, eller kawasakigrønn, så blir det nok bra;) Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 da var motor å gir ute, girkassa av å motor satt i motorbukk! noen bilder: http://img407.imageshack.us/img407/4835 ... 288pu4.jpg http://img407.imageshack.us/img407/6141 ... 289lj0.jpg http://img213.imageshack.us/img213/9456 ... 290yy8.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mykle84 Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 synd du ikkje får den til til du skal til våler da.. men da satser vi på rudskogen.. so da får jeg vel sponse i noen dekk kanskje.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mykle84 Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 synd du ikkje får den til til du skal til våler da.. men da satser vi på rudskogen.. so da får jeg vel sponse i noen dekk kanskje.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 eller om du vil gjøre det på den billige måten, så kan du modifisere det som er der... bare å skjære ut av de"hakka" så vinkelen blir større, om du skjønner? funker det også hmmm.. blir ikkje det mindre sperre då? blir ikkje avstanden i mellom lamellane større da, dermed mindre press på lamellane?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 nope har sammenlignet de delene som står der orginalt å de nye jeg kjøpte. så når du ser begge typer samtidig så skjønner du tegninga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 da er fargen valgt, to øverste bilda var før klarlakken kom på, det nederste med klarlakk! noen farge kjennere som gjetter fargen? så nå skal motor å gir monterest igjen, har gått veldig treigt i d siste pga masse jobbing!! men håper på å få gjort en del nå fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Skikkelig dårlige bilder da... Carbon svart? Stålgrå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 faen, det siste bildet gikk ikke. var jo på det bildet man så litt hvordan det blir!! prøve å ta et nytt bilde snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 nope.mystic blau. synst den ble tøff med klarlakk på og i sol lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 hær har vi gammle bilen på vei til å bli heil ijen ja.. i heller har ikje sett nokken papira om at d e hartge.. men han i kjøpte bilen av litt utom kr.sand sa han hadde papirer på at den var orginal osv. skulle være god for 800hk og meir til. men da jeg spurte hvordan han skulle få til det med den turboen dær ble han bare stum.. men han lovet på tro og ære og sende meg disse papirene om at den var orginal samt program til spruten..men dette var da noe jeg aldri fikk å da fikk jeg aldri sendt noe vidre.. bilen funket godt da jeg hadde den så jeg orket ikke bry meg no mer med dette.. håper d kommer noen bilder når den er ferdig.. gleder meg til og se.. skal kansje til vågstranda og hente motor i helga og da kjører jeg vell forbi med deg.. kansje en mulighet for og få kikke på den? lykke til vidre me den m545turbo som d står i vognkortet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 joda, ska få komme å sjå om du vil. berre å sei fra d! plana va egentli å få satt inn igjenn motor å git t helga, men får sjå om det blir jobbing eller ikkje! så ken ove vil bytte vekk motorn sin no da? så til alle fans av den "orginale" hartge breddinga som sto på bilen min, den er skjært i fillebiter haha.. men som sagt donkis, bare sei fra så ska du få ta ein titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Hvilket haltech sprut har du,og åssen trigger bruker du på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå