Gå til innhold

Bmw E28 545 turbo prosjekt

knooot
 Share

Anbefalte innlegg

driver for øyeblikket å demonterer bilen før den skal lakkerest. motor å gir skal ut enten i dag eller i mårgen! har ikke helt bestemmt meg for farge enda, men har en farge jeg vurderer! har plukket av alle lister, fangere, seter og dør pakninger å den biten.

har også plukket av eksosen, noe som mildt sagt var et helvette :D

skal få tatt noen bilder i kveld eller i mårgen når motorn er på vei ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ESTORILBLÅ!

Hehe, alltid hatt lyst å se en E28 i den fargen, men hadde vært bedre med kromfangere da. Syns den fargen gjør seg sammen med krom..

Men uansett, så lenge den ikke blir rosa eller hvit, eller kawasakigrønn, så blir det nok bra;)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
eller om du vil gjøre det på den billige måten, så kan du modifisere det som er der... bare å skjære ut av de"hakka" så vinkelen blir større, om du skjønner? funker det også :wink:

hmmm..

blir ikkje det mindre sperre då?

blir ikkje avstanden i mellom lamellane større da, dermed mindre press på lamellane??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

46358-02062007376.jpg

46359-02062007377.jpg

46360-blå.jpg

da er fargen valgt, to øverste bilda var før klarlakken kom på, det nederste med klarlakk! noen farge kjennere som gjetter fargen?

så nå skal motor å gir monterest igjen, har gått veldig treigt i d siste pga masse jobbing!! men håper på å få gjort en del nå fremover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hær har vi gammle bilen på vei til å bli heil ijen ja.. i heller har ikje sett nokken papira om at d e hartge.. men han i kjøpte bilen av litt utom kr.sand sa han hadde papirer på at den var orginal osv. skulle være god for 800hk og meir til. men da jeg spurte hvordan han skulle få til det med den turboen dær ble han bare stum.. men han lovet på tro og ære og sende meg disse papirene om at den var orginal samt program til spruten..men dette var da noe jeg aldri fikk å da fikk jeg aldri sendt noe vidre.. bilen funket godt da jeg hadde den så jeg orket ikke bry meg no mer med dette.. håper d kommer noen bilder når den er ferdig.. gleder meg til og se.. skal kansje til vågstranda og hente motor i helga og da kjører jeg vell forbi med deg.. kansje en mulighet for og få kikke på den? :) lykke til vidre me den m545turbo som d står i vognkortet..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, ska få komme å sjå om du vil. berre å sei fra d! plana va egentli å få satt inn igjenn motor å git t helga, men får sjå om det blir jobbing eller ikkje! så ken ove vil bytte vekk motorn sin no da? :D

så til alle fans av den "orginale" hartge breddinga som sto på bilen min, den er skjært i fillebiter :D haha..

men som sagt donkis, bare sei fra så ska du få ta ein titt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...