Gå til innhold

Bmw E28 545 turbo prosjekt

knooot
 Share

Anbefalte innlegg

eksos blei montert i går! blei god lyd ja :D tenkte jeg skulle ta meg en skikkeli sjau i dag, få bytta slavesylindern å alt annet som trengs for å kunne flytte den for egen maskin :D har bytta bremser bak, men gjenstår foran å det skal jo gå fort å greit :) adios

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

trond.s: ja de går faktisk helt greit disse bilene :D men gadd dere ikke bytte toppakning da?? er nå ikke så store jobben det :D

Hehe.. nei veit egentlig ikke helt hvorfor det ikke ble noe av. Delene ble kjøpt inn og motor'n ble tatt ut fordi bilen skulle få ny farge. Tror han fikk såpass bra for den at han solgte den partert. Var vel også litt med godkjenning å gjøre, blir i disse dager satt inn vanlig 3,5 i den bilen.

Godt å høre at det går forover med vogna di. Er alltid morsomt å se bilder. Åssen intercooler har du forresten og hvordan sitter inn og utganger på den?

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

17082007639rq3.th.jpg

stemmningsbilde!!

haddde motorbrann her om dagen :( monterte bensintrykks regulator, å uten å tenke meg om så skrudde jeg tenninga på, å regulatoren var nok stillt på max. bensintrykket økte til litt over 6bar før en bensinslange sprakk, å da tok det desverre fyr!! i full panikk hoppet jeg ut å prøvde å slukke med å slå på, det resulterte i at jeg knekkte slange tilkoblingen på begge map sensorene mine! burde skjønnt at det ikke var vits å slå på, så det kan jeg bare takke meg selv for :) men fikk slokket etter få sekunder uten noen spesiell skade, HELDIGVIS :D

skadene er nå rettet opp, å bilen går nå som den skal igjenn!

hvilket bensintrykk kjører dere med? stiller dere det inn på tomgang??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensintrykkspørsmålet ditt:

Jeg har mellom 2,8 og 3,0 bar på min.

Det stiller jeg inn når bilen står på tomgang ja.

Jo høyere bensintrykk jo bedre, men du skal være obs på at jo høyere jo dauere blir bilen på lave turtall, men noe omkring 3 bar skulle være fint.

Beste er å ha en blandingsforholdmåler i dashbordet som du kan følge med på når du tråkker på, dermed kan du justere trykket så "lavt" som mulig, noe som fører til at den forblir kvikk på bunnen. :)

Ellers ser dette bare bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...
  • 1 month later...
  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...