knooot Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 eksos blei montert i går! blei god lyd ja tenkte jeg skulle ta meg en skikkeli sjau i dag, få bytta slavesylindern å alt annet som trengs for å kunne flytte den for egen maskin har bytta bremser bak, men gjenstår foran å det skal jo gå fort å greit adios Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 trond.s: ja de går faktisk helt greit disse bilene men gadd dere ikke bytte toppakning da?? er nå ikke så store jobben det Hehe.. nei veit egentlig ikke helt hvorfor det ikke ble noe av. Delene ble kjøpt inn og motor'n ble tatt ut fordi bilen skulle få ny farge. Tror han fikk såpass bra for den at han solgte den partert. Var vel også litt med godkjenning å gjøre, blir i disse dager satt inn vanlig 3,5 i den bilen. Godt å høre at det går forover med vogna di. Er alltid morsomt å se bilder. Åssen intercooler har du forresten og hvordan sitter inn og utganger på den? Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 har front montert intercooler, å der går både inn og utgang ned mot bakken, en tut på hver side!! var ute å testa bilen litt i går, å den funka greit ble tatt noen bilder da, så jeg skal prøve å få lagt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 stemmningsbilde!! haddde motorbrann her om dagen monterte bensintrykks regulator, å uten å tenke meg om så skrudde jeg tenninga på, å regulatoren var nok stillt på max. bensintrykket økte til litt over 6bar før en bensinslange sprakk, å da tok det desverre fyr!! i full panikk hoppet jeg ut å prøvde å slukke med å slå på, det resulterte i at jeg knekkte slange tilkoblingen på begge map sensorene mine! burde skjønnt at det ikke var vits å slå på, så det kan jeg bare takke meg selv for men fikk slokket etter få sekunder uten noen spesiell skade, HELDIGVIS skadene er nå rettet opp, å bilen går nå som den skal igjenn! hvilket bensintrykk kjører dere med? stiller dere det inn på tomgang?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Bensintrykkspørsmålet ditt: Jeg har mellom 2,8 og 3,0 bar på min. Det stiller jeg inn når bilen står på tomgang ja. Jo høyere bensintrykk jo bedre, men du skal være obs på at jo høyere jo dauere blir bilen på lave turtall, men noe omkring 3 bar skulle være fint. Beste er å ha en blandingsforholdmåler i dashbordet som du kan følge med på når du tråkker på, dermed kan du justere trykket så "lavt" som mulig, noe som fører til at den forblir kvikk på bunnen. Ellers ser dette bare bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 skjer det noe her da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2008 har vært stille stans i lengre tid, men nå er d på`n igjenn:) blir lakk om ikke så veldi lenge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mykle84 Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 skjer d noe her nå da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Nei no trur i han he gått ut i streik,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 skal være 3 bar på tomgang uten vakum tilkoblet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå