Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette overhode mulig eller er dette veldig tilpassning? kunne tenke meg å sette dette kittet på min 325i. Men hvis dette er mye tilpassning så dreit vi i det :)

bmw_3_series_e30_mtec_kit.jpg

Skrevet

Bytt til facelift front.

Når du skal montere Facelift Frontplata er det kun 2 ting du trenger å gjøre.

1. Kutt av slepe krokene

2. Bytt støtdemperfestene over slepekrokene, den delen som holder crom fangern med bolter

3. Sette på Plastfangere og alt som hører til, dvs. bolter skruer klips og støtfangerfestene over slepekrokene.

Skrevet
Bytt til facelift front.

Når du skal montere Facelift Frontplata er det kun 2 ting du trenger å gjøre.

1. Kutt av slepe krokene

2. Bytt støtdemperfestene over slepekrokene, den delen som holder crom fangern med bolter

3. Sette på Plastfangere og alt som hører til, dvs. bolter skruer klips og støtfangerfestene over slepekrokene.

Takk :) Hvordan er det bak? er det komplisert?

Skrevet
står at hekken skal monteres oven på den originale fangeren, blir ikke det noe rart :shock: ??

Du ser det blir rart på bilde av bakfangeren... Bygger ut noe sinnsykt!

Skrevet

ja, det ser jo ikke bra ut i det hele tatt :o Jeg har også en pre facelift som jeg MÅ ha m-tech2 på. Fronten er jo grei å bytte da med ny plate, men hekken blir værre. Alternativet er jo m-tech1 hekken, som er pen. Veit ikke hvordan kombinasjonen m-tech2 front sammen med m-tech1 hekk blir jeg :?:

Skrevet

Tror ikke det blir noe særlig. mtech1 er mer firkantet. Vil nok ødelegge formene på bilen.

Har komplett mtech1 styling hjemme men har litt lyst på mtech2

Skrevet
spa02087cx.jpg

Her er bilen min M-teck 2 bakfanger fra http://www.motortechnik.no det var engenfester på selve støtfangeren og passer rett på bilen min.

jeg kan legg ut flere bilder vist du vell. og bilen min er en 86model

Legg gjerne ut fler bilder om du har for min del ihvertfall. Så ikke ille ut alikevel på det bilde der! Men skal du bare ha fangeren utenpå originale metallfangeren altså?

Skrevet

til meg så har jeg ingen fanger under m-tech 2 fangeren. på den jeg kjøpt så var det feste og alt på m-tech 2 fanger. m-tech 2 fangern er skrud fast 4plasser 2bake og 1 på vær siden av bilen i orginal festen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...