Anderslien Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Jeg ønsker å selge min gummierte Siemens ME75. Den er litt slitt i kantene, men fortsatt en fin mobil. Ikke en av de beste mobilene du får tak i, men en av de som holder best! Den har ikke alle de fancy funksjonene som du ikke har bruk for, men har de nødvendigste. Har ikke hatt noe tull med den. Mobilen er veldig rask i menyer og å skrive sms på og tåler alt, fordi den er støtsikker og vannavvisende Kom med bud på den Link til spesifikasjoner: http://prisguide.amobil.no/product.php? ... ifications Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 hadde en slik. ganske fornøyd så lenge den varte;) men nå var jeg sikkert ekstremt uheldig med min:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 forresten, hva skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 forresten, hva skal du ha for den? Nei, vet ikke helt, men håper på bud over 200kr hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 ingen kjente problemer? bra batteri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå