Bimma /// Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Hei eg er på utkikk etter en e 36 cab. Fra 94 til 97 ..... 3.20 går kansje.. men helst 3.25. 3.28 Må ha feite hjul, sort skinn og helst m3 styla ... Har en fin 92 3.25 sedan som kan gå i innbytte vist dette er interesant... Er ganske pirkete , så bilen bør være bra... Ta kontakt vist du har nokke som eg er på utkikk etter ... Arnestub@hotmail.com eller tlf 90782307 ............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 noen som har ? sinnsykt sugen på cab,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 autodb å finn.no har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 det er jo ikkje akuratt så sinnsykt mangen fine tenkte noen hadde nokke fett i en garasje som ikkj var annonsert.. har sett litt på den blå 3.28 på auto db... og automote caben ,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 jeg har denne men er grått skinn.. ellers allt. 2 sona klima/ac, allt el, største comp osv. varemeseter. meget pen i lakk oh motorrom er strøkent. nylig full service med allt.. ac gass plugger olje og alle filtre. står nå på nye piggfri e46 felger. har ikke sommerdekk i øyeblikket men er på vei fra usa ventet om ca 3/4 uker. kan selges uten billigere som står nå. hest salg men muli innbytte....... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1397316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå