TJ Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 M paralell er utrolig fine felger. Ellers er jeg enig med T.A.S., Rondell D58 og AC-Schnitzer kler E34 godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Rondell 0058, AC-Schnitzer og Alpina er dei fineste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 M-sport Parallel style 37, er fetest. Ellers er jo Alpina og D58 fete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Rondell D58 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunspec Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Her var det mye fint! Får man kant på M parallell felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Hamann felger tror jeg ac s ac s og til slutt.. jah.. hehe.. org felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 @Nino Finnes der flere bilder av den røde der??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 øhh, likbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 @NinoFinnes der flere bilder av den røde der??? det gjør det nok. mener jeg leste om bilen på www.bimmerwerkz.com kan alltids se om jeg finner flere:p øhh, likbil? en stilfull likbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525ia Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Har disse felgene liggende......som jeg har hatt på en E34. Passer utrolig bra ! 10,5" bak med 255/40/17 8" forran trur æ det hva... med 235/40/17 Men spørsmålet er hva disse heter ?? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Er vel M-kontur 23 du har der? Skal du selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525ia Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Er vel M-kontur 23 du har der? Skal du selge? oki hehe, er mange som er interesert i de Men hadde nu egentlig ikke tenkt og selge de Men hvilken pris snakker vi om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Er vel M-kontur 23 du har der? Skal du selge? oki hehe, er mange som er interesert i de Men hadde nu egentlig ikke tenkt og selge de Men hvilken pris snakker vi om tar det over pm vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Borbet A er jo ganske rått...må si det for har det selv på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Jeg trives godt med originalfelger på min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå