Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er snart tiden inne for at jeg og fatter skal starte på vårt lille prosjekt :wink:

Bilen er en Bmw 1602 1974 mod.

Planen er å sette den i ok stand og kanskje etterhvert få ned i en litt vassere motor(318is-turbo eller lignende :wink: ) Dette er en bil vi ikke skal koste så veldig mye på, Dvs. alt vil bli gjort selv :) Hva som vil blir gjort får vi se etterhvert :wink: Det vi først går i gang med er hvertfall rustsveising og lakkering :) Så får vi se etterhvert om det blir bur osv :D

Slenger opp noen bilder av slik den står i dag

Litt å ta tak i her :lol:

DSC00576.jpg

0002.jpg

DSC00577.jpg

Skrevet
Hærlig prosjekt! Turbobredding og greier :D planer om turbofront? Kommer til å føllge med på dette her, da dette er en av mine ynglingsbmw'er ;)

Er et morsomt prosjekt ja :D Turbofront blir det! Morsomme biler :D

Skrevet
Hærlig prosjekt! Turbobredding og greier :D planer om turbofront? Kommer til å føllge med på dette her, da dette er en av mine ynglingsbmw'er ;)

Er et morsomt prosjekt ja :D Turbofront blir det! Morsomme biler :D

Åh de Bilene der er flotte, sikkert litt Gocart og kjøre :D hehe

Hvordan farger skal dere gå for? kansje ikke tenkt på det?

Skrevet

Ja dette blir min og fatters morrobil utover :D Men det er selvsagt jeg som får jobben med å pusse den ned :P Bilder vil komme når vi får begynt :) Har et annet prosjekt på gang å :)

Skrevet
Ah, liker hva jeg ser! Lykke til videre!

Ser du holder på med en selv :D hvordan ligger det ann der?

Akkurat for øyeblikket står det helt stille, er for mye annet som må gjøres først. :cry: Blir en bane/gate regga bil det her, så jeg får ikke gjort alt jeg vil med den, men den skal bli ganske rå, det skal den! :)

Skrevet

Jepp! :) Hadde vært tøft vis du får 318is motor med turbo, virker bøllete.

Satser selv på en M3 motor jeg :) Men nå skal jeg ikke ta over denne tråden med å snakke om min bil. :)

Hva er videre planer da? Sandblåse og rustsveise?

• 2 weeks later...
Skrevet

Fått begynt i dag :D Begynt å sveise rust bak.....det er mye kjeks :roll: Har også montert ny skjerm (kjøpt gjennom Muska her på Bimmers :) ) I morgen blir det å fortsette rustsveising, montere bredderene skikkelig og kanskje begynne på bytte av dører :)

Slenger opp et dårlig bilde

DSC00643.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...