325icab_88 Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Nå er snart tiden inne for at jeg og fatter skal starte på vårt lille prosjekt Bilen er en Bmw 1602 1974 mod. Planen er å sette den i ok stand og kanskje etterhvert få ned i en litt vassere motor(318is-turbo eller lignende ) Dette er en bil vi ikke skal koste så veldig mye på, Dvs. alt vil bli gjort selv Hva som vil blir gjort får vi se etterhvert Det vi først går i gang med er hvertfall rustsveising og lakkering Så får vi se etterhvert om det blir bur osv Slenger opp noen bilder av slik den står i dag Litt å ta tak i her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Hærlig prosjekt! Turbobredding og greier planer om turbofront? Kommer til å føllge med på dette her, da dette er en av mine ynglingsbmw'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Hærlig prosjekt! Turbobredding og greier planer om turbofront? Kommer til å føllge med på dette her, da dette er en av mine ynglingsbmw'er Er et morsomt prosjekt ja Turbofront blir det! Morsomme biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Hærlig prosjekt! Turbobredding og greier planer om turbofront? Kommer til å føllge med på dette her, da dette er en av mine ynglingsbmw'er Er et morsomt prosjekt ja Turbofront blir det! Morsomme biler Åh de Bilene der er flotte, sikkert litt Gocart og kjøre hehe Hvordan farger skal dere gå for? kansje ikke tenkt på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Hovedfargen vil bli hvit, hvilken farge stripa skal ha er ikke bestemt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Kult at faren din er med og hjelper til da heldig da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Dette ser stilig ut Hold oss oppdatert med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Ah, liker hva jeg ser! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Ja dette blir min og fatters morrobil utover Men det er selvsagt jeg som får jobben med å pusse den ned Bilder vil komme når vi får begynt Har et annet prosjekt på gang å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Ah, liker hva jeg ser! Lykke til videre! Ser du holder på med en selv hvordan ligger det ann der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Ah, liker hva jeg ser! Lykke til videre! Ser du holder på med en selv hvordan ligger det ann der? Akkurat for øyeblikket står det helt stille, er for mye annet som må gjøres først. Blir en bane/gate regga bil det her, så jeg får ikke gjort alt jeg vil med den, men den skal bli ganske rå, det skal den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Er vel planen etterhvert at det skal bli en bane/bruks bil det her å Blir morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Jepp! Hadde vært tøft vis du får 318is motor med turbo, virker bøllete. Satser selv på en M3 motor jeg Men nå skal jeg ikke ta over denne tråden med å snakke om min bil. Hva er videre planer da? Sandblåse og rustsveise? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Hadde vært tøft det ja All rust skal taes og deretter blir det en del sparkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Fått begynt i dag Begynt å sveise rust bak.....det er mye kjeks Har også montert ny skjerm (kjøpt gjennom Muska her på Bimmers ) I morgen blir det å fortsette rustsveising, montere bredderene skikkelig og kanskje begynne på bytte av dører Slenger opp et dårlig bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå