Hitokiri Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 Hvordan det? Rust? Kollisjonsskadet? Noen som kan peke meg i retning noe som ser ut som et bra E39-kjøp forresten?
Spinner Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Hvordan det? Rust? Kollisjonsskadet? Jepp, her må du evt få på det rene hvorfor bilen ble lakkert og siden 4mnd ikke er nok til at potensiell rust kommer igjennom er jeg av prinsipp skeptisk. Er lakkjobben godt dokumentert av firma med garanti etc så kanskje... Noen som kan peke meg i retning noe som ser ut som et bra E39-kjøp forresten? Kjør bort å se om denne er ok; http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=9&tot=33 Så har du 30k igjen til skinninteriør, felger, facelift og annet du kanskje vil ha...
zHk Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1398059 Dette er kanskje den deiligste bilen jeg har sett på lenge........ KJØP DEN
Hitokiri Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 Hvordan det? Rust? Kollisjonsskadet? Jepp, her må du evt få på det rene hvorfor bilen ble lakkert og siden 4mnd ikke er nok til at potensiell rust kommer igjennom er jeg av prinsipp skeptisk. Er lakkjobben godt dokumentert av firma med garanti etc så kanskje... Ok, skal undersøke dette om jeg ser på bilen. Noen som kan peke meg i retning noe som ser ut som et bra E39-kjøp forresten? Kjør bort å se om denne er ok; http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=9&tot=33 Så har du 30k igjen til skinninteriør, felger, facelift og annet du kanskje vil ha... Ikke verst. Er 523ia spesielt sprek da? Sammenlignet med... tja... oh... 728ia Ikke at jeg sitter og tror at 728ia er noen sportsbil altså.
Hitokiri Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1398059Dette er kanskje den deiligste bilen jeg har sett på lenge........ KJØP DEN Ouch... Den var jo ikke akkurat kjempebillig da En sånn stylet bil er garantert kjørt hardt!
Eirik3 Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Ryktene vil ha det til at 523 yter opp mot 185hk...ooooh Spøk til siden, 523en er svært harmonisk, men som du sier, ingen racer
Hitokiri Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 Argh.... Det var da synd at alle skulle gi meg *fornuftige* råd Lurer på om det er verdt det å shelle ut 20-30 k ekstra og få seg en okay 728... Men jeg er ekstremt usikker nå Får se om det er noe prutingsmonn på den bilen jeg kikket på i dag. Må vel titte litt på en 523 også. Men jeg liker looken på E38 bedre enn E39.
M6 Bjørn Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Jeg også liker utseende til E38,det er en klassisk BMW uten tvil Jeg hadde først 19" hjul på min,men gikk ned til 18" som jeg syns var et bedre kompromiss når det gjaldt sportslighet/komfort... 17" er fint til vinterhjul.
bmw pat Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Hadde jeg vært deg hadde jeg strukket med litt lengre opp i pris for å få en bil med lavere km stand. Den siste 7 eren som var oppe her var vel gått 240 tusen. Nå vet ikke jeg hvor mye du kjører i året, men med min kjøring så ville den vel runda 280 tusen i løpet av et par år. Har intrykk av at e38 er ganske tungsolgt biler i utgangspunktet, og det hjelper ikke på hvis km stand kryper opp under 300 tusen vil jeg tro. Hvis du strekker deg opp til 160 tusen i pris, har du mulighet til å skaffe deg en bil som er gått cirka 150 tusen km. Kjører du denne til den nærmer seg 200tusen km og selger da, tror jeg du blir kvitt den mye lettere, enn hvis den skulle nærme seg 300 tusen km.
Hitokiri Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Skrevet Mars 5, 2007 Nå sendte jeg eieren av den grønne 728-en en mail hvor jeg påpekte lavt utstyrsnivå, pris på nye tåke- og baklykter, løs list under førerdør, og steinsprut i panseret. Ga han bud på 100 000, noe som i hans øyne garantert er et skambud. Men vi får se hva han sier. Da har han i alle fall muligheten til å kvitte seg med bilen rimelig raskt. Snakket med en kompis som kjøper og selger en del biler, og han mente 100 000 var en fair pris for den bilen. Og så har jeg sett litt rundt, og funnet flere E38-er med mer utstyr til rundt 115 000, så jeg mener det er mer realistisk. Dersom han sier nope, så får jeg heller gå opp i pris på en bil med mer utstyr, eller kjøpe en E39. Hva syns folket? Var det skambud?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå