drittludo Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 e46 320ci. 2000 mod Noen som har peiling på åssen en skifter om til short shift?! jeg har fjerna girkula å skinnet rundt å kommet ned til en feit svart pakning, men her står jeg bom fast, prøver å trekke litt i gummien/pakningen men får den ikke løs.. noen som har link eller bilder eller en enkel forklaring på hvordan jeg skifter?? på forhånd takk inge
bimmert Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 er en DIY her ett sted. ta å søk litt. vet ikke om det var til e46 eller e36 da..
drittludo Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Skrevet Mars 1, 2007 DIY? sorry, men jeg er ny når d gjelder forum =)
hagenisse Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 På E36 må du iallefall under bilen for å fikse det.
vanos Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 Trykk på den linken det står GJØR DET SELV DIY (til venstre) Der står det om short shift til e36. tipper det er ganske likt
Stabwound Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 Du må under bilen og "nappe" ut en bolt som holder shifteren på plass. etter at den er ute, DA kan du dra den ut, slik du prøvde. men som vanos skriver, det står på DIY, og der er det vel også bilder som forklarer tror jeg..
Sandersen Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 www.bmwe30.dk har en DIY, (Do It Yourself) flere bmw sider som har og, bare og google
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå