Zara Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Siden sommerdekkene mine er blitt ulovlige (les: ca blankslipt) så må jeg vel koste på nye dekk til våren. Men kjøpe nye dekk til mine 15" felger frister lite, så jeg har mer lyst til å invistere i noe nytt og større Men da bilen min ikke er senket, lurer jeg på om det er en uskrevet lov om str på felgene..? Altså..går d bra å montere på 17"/18" felger? Har også planer om å kjøpe ny bil til sommeren, da en som er ferdig senket, så det hadde vært bra om jeg da kunne brukt de nye felgene på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Såfremst felgene har rett innpress, og passer til bilen, vil både 17" og 18" passe. Det hele kommer ann på hvor mye comfort du vil ha. Jeg har kjørt med begge deler, og foretrekker personlig 17". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Jeg foretrekker også 17" på E36, selv om 18" i mange tilfeller ser bedre ut. Avhengig av felg selvsagt. 17-18" ser ikke spesielt bra ut uten senking, men det ser jo ikke verre ut enn 15" heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Vil sei eg likar best 17" på E36, evt. max 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 17" og større på en usenket bil ser ikke bra ut, men det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 7,5x17" felg, med 225/45x17" dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå