Gå til innhold

E30 Blir Pølsegrill = gøy til sommern ;0)

Harald e30R
 Share

Anbefalte innlegg

Hallois satt og så på den gone in 60 seconds er om dagen (litt usikker på om jeg skrev det riktig?) Men værtfall på slutten der så griller de ut av panseret på en gammel amcar sak ,hvis noen husker?

Værtfall så hadde jeg en Gammel E30 323 stående så tankte jeg kunne lage noe artig av den, kjøpe to bilen for 400kr av en kammerat og jeg skulle jo egentlig bare ha dører og vinduet på den så da kunne jo den bli en God Pølse grill :wink:

panseret hadde jeg ikke så tenkte at jeg kunne lage det ut av baken på bilen. med og kappe den inn og klemme c stolpene ned for og lage jevne kanter.

har ikke kommet langt med litt så :wink:

Bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare å kjøre på det. Så lenge man ikke slenger den på dynga.

Vi var på gang til å lage det i fjord sommer, men vi fant ikke et passende emne å bruke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å kjøre på det. Så lenge man ikke slenger den på dynga.

Vi var på gang til å lage det i fjord sommer, men vi fant ikke et passende emne å bruke..

Okai. rumpa på E30'n var faktisk ganske fin til det men. driver og pønsker ut hvordan jeg skal få rundet av kanalene på en pen måte, fant ut at jeg likesågodt kunne lage en Mobil grill (tilhenger) så skal rulle på noen 17" hjul hihi. også sveise dra strag ut av travers'n. Kansje en grill Med Mteck 1 styling? hehe vill vel smelte den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haaha :P du har så alt for lite å drive me Harald ;P godt bilcross sessongen begynner igjenn.

Ja sant det, men alle bmw'ne er jo borte nå. Snufs. men jeg har jo Mtech2'n og drive med da. men vi må jo ha noe og grille på til sommern væit du.

Tenk det blit tøft når vi er på værsvannet og griller, eller i Depoet Egen grill på Lavprofil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...