Rotty Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 hehe skulla ordna den med funkene baklykter å hengerfeste annordning.kunna dratt den med som en henger hehehe Er jo netopp det jeg skal gjøre da. hehe bare ikke det med lysene bak. det blir jobb skal ut og jobbe litt på den nå hehe bli så bra
zephyr23 Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 hehe, utrolig kult prosjekt skal du lakke bakenden da ?
teggaen Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 hehe konge!!.. har tenkt på det mange ganger men har ikke no plass og ha det. hagen er 2x5m så det er ikke noe og skryte av.. tenkte og ha en med lokale kappe det till så det ser ut så den har kjørt inn i veggen
Dannis Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 du må beholde hjulopphenget bak og montere tilhenger drag på den, så du kan ta den med deg på treff osv
stiifen Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 haha prosjekt litt uten om det vanlige dette stå på..og øs på med bilder
Harald e30R Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 Du får lage den ferdig, og ta den med på bimmerstreffet! :)n Ser ut som du har litt jobb foran deg, men det kan bli veldig kult! Lykke til videre. Deal! når er det forresten. har ikke vært på noen av de bimmers treffene ennå jeg Men kommer med Ferdig Grill. hehe
Harald e30R Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 Hei fikk jobbet litt på Grillen i dag, fant ut at det faktisk satt en fin bensintak på donor bilen. så ikke gammel ut, Men jeg laget ett bilde nå som muligens sier litt om hvordan dette skal bli. Men jeg er jo ikke noen expert på dette med bilder da som en fort ser. funke? noen som tenker at det kan bli artig?
oddis Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Så på det illustrasjonsbildet ditt... du burde kappe den lenger på midten, så bruker du det på andre siden av bakveggen til oppbevaringrom. Her er noe liknende;
Harald e30R Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 Så på det illustrasjonsbildet ditt... du burde kappe den lenger på midten, så bruker du det på andre siden av bakveggen til oppbevaringrom. Her er noe liknende; Fader var egntlig litt dumt av meg at jeg ikke gjorde det sånn da. Har jo elt kappet bilen og sånn vet du. hmm. Jaja. jeg får se hva det blir til Fikk ordnet litt i går. må si det blir en kort rar sak
Harald e30R Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 Så på det illustrasjonsbildet ditt... du burde kappe den lenger på midten, så bruker du det på andre siden av bakveggen til oppbevaringrom. Her er noe liknende;Men er den e30'n der Bygget på en to dørs da? jeg bygger jo på en 4dørs. så passet så bra og runde av bilen der døra kom.
Christopher Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Artig prosjekt det! Må jo bli verdens beste burgere når det er bimmer grill
speedtouch Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 godt det ikke var en 2 dørs du lager grill av da men morsomt dette
mk325i Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 Det blir fett til sommern harald Kan vi råne med mtech'ene våres og grille
Harald e30R Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Skrevet Mars 6, 2007 godt det ikke var en 2 dørs du lager grill av da men morsomt dette Ja enig 2dørs e30 er fredet så lenge det ikke er noe svær Harry Drit styling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå