Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hehe skulla ordna den med funkene baklykter å hengerfeste annordning.

kunna dratt den med som en henger hehehe :P

Er jo netopp det jeg skal gjøre da. hehe bare ikke det med lysene bak. det blir jobb :P

skal ut og jobbe litt på den nå :wink:

:applause: hehe bli så bra :beer:

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe konge!!.. har tenkt på det mange ganger men har ikke no plass og ha det. hagen er 2x5m så det er ikke noe og skryte av.. tenkte og ha en med lokale kappe det till så det ser ut så den har kjørt inn i veggen :P

Skrevet
Du får lage den ferdig, og ta den med på bimmerstreffet! :)n Ser ut som du har litt jobb foran deg, men det kan bli veldig kult! Lykke til videre.

Deal! når er det forresten. har ikke vært på noen av de bimmers treffene ennå jeg :cry: Men kommer med Ferdig Grill. hehe

Skrevet

Hei fikk jobbet litt på Grillen i dag, fant ut at det faktisk satt en fin bensintak på donor bilen. så ikke gammel ut,

Men jeg laget ett bilde nå som muligens sier litt om hvordan dette skal bli.

Men jeg er jo ikke noen expert på dette med bilder da som en fort ser.

funke?

grlillenmin2qa6.jpg

noen som tenker at det kan bli artig?

Skrevet

Så på det illustrasjonsbildet ditt... du burde kappe den lenger på midten, så bruker du det på andre siden av bakveggen til oppbevaringrom. Her er noe liknende;

E30tilhenger.jpg

Skrevet
Så på det illustrasjonsbildet ditt... du burde kappe den lenger på midten, så bruker du det på andre siden av bakveggen til oppbevaringrom. Her er noe liknende;

E30tilhenger.jpg

Fader var egntlig litt dumt av meg at jeg ikke gjorde det sånn da. Har jo elt kappet bilen og sånn vet du. hmm.

Jaja. jeg får se hva det blir til :D Fikk ordnet litt i går. må si det blir en kort rar sak :roll:

Skrevet

Men er den e30'n der Bygget på en to dørs da? jeg bygger jo på en 4dørs. så passet så bra og runde av bilen der døra kom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...