Springsteen Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Jeg skal i løpet av de neste dagene få flyttet inn stereoanlegget i coupéen min, og skal derfor bytte ut den originale kasettspilleren.. Jeg skal bruke høytalerne og sette inn forsterker og sub baki.. jeg må vel da ha en overgang, og skal derfor en tur på bilradio-spesialisten i morgen og se etter en slik en. Satser på at de skjønner hva det er snakk om (det står vel strengtatt på hvor god jeg er på å forklare da men ...) og kommer med gode tips, men tenkte jeg skulle spørre her om det er noe spesielt jeg må passe på og tips til hvordan kobling og ledningstrekk lettest mulig gjøres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Litt mer spørsmål om samme bilen 1) Hvordan tar man ut den orginale kassettspilleren? Vet bare at det er en "luke" på hver side.. Forsterker og sub skal forresten være for seg, og skal ikke brukes med org høytalerne. Men har du 6 eller 8 høytalere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 for å få ut kassettspilleren, så vipper du opp de 2 lukene. Inni der er det en femkant skrue. Men det går an å bruke en vanlig umbraco, det funket for meg ihvertfall. Husker ikke str desverre, men bare å prøve seg frem. http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... -Radio.htm Si til radiosjappa at du trenger en overgang fra bmw kontakt til ISO. På min var det plaug and play, bare å klikke på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Cdspiller er nå montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 noen som vet hvordan jeg får ut kassettspilleren på en 520 e34? er ikke noe umbraco som jeg kan se iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 glem det fikk det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå