seid Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=tkzr0naZnZ0 Ikke bmw men syntes den var så kul att jeg måtte poste den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Var råå den I mine øyne på slutten der så jeg bare BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Det var en kul video Leste overskriften kjapt så trodde jeg det sto "Honda meets Rune Rudberg" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Det var en kul video Leste overskriften kjapt så trodde jeg det sto "Honda meets Rune Rudberg" Ugh, samma her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Dem brukte over 2000 forsøk på å få til den sekvensen der. Alt er ekte og skjer uten kamera effekter!! Tidenes dyreste reklamefilm. dem brukte over 8år. sykt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 tøff,men skjønner ikke åssen dem får dekka til å rulle oppover....er det bare meg som er trøtt å ikke ser ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 er bare forskjellig tyngdepungt i dem.. Er også laget en dokumenter om den reklamen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liter Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Jeg kan gå med på å tro at noe av det er ekte, men feks når hjulene triller i oppoverbakke tviler jeg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 8 år Dæven den filmen skal ha kostet flesk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Hehe, 8år? så bilen er en 99mod? Syns de så animert ut alt sammen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Leter opp dokumentaren nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 http://www.zudeo.com/az-web/details/UFT ... VNDZT.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 1million dollar, kostbar film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Kult.. Ja det så litt rart ut med de dekkene, men det var en kul film... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Jeg kan gå med på å tro at noe av det er ekte, men feks når hjulene triller i oppoverbakke tviler jeg litt Om man ser hvordan hjulene triller, virker de som å være temmelig ubalansert. Fysikk og meget mulig! Tror ikke jeg ville slengt de hjula rett på en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå