SteffenM2 Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Bruker MDF plater, og skal se om jeg finner sånn element ring. Men hvordan festes denne? Og hvor mange liter bør en kasse være på? Det er snakk om et Gas 10" element. på rundt 300watt. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 Legg gjerne ut tegninger osv, jeg trenger all hjelp jeg kan få! Og jo, den skal passe bak i en E30. Så liten som mulig. Vis det har noe å si, er det rock den skal gi bass til. Hvor tykke bør platene være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Element ring? bruk 19mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 MDF-ring het det. Hvor mange liter bør kassa være? Hadde satt pris på tegninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Er bare å sette seg ned med et ark og en blyant og tegne og måle det. Finn ut hvor stor plass du har tilgjengelig, anbefalt volum på elementet fra fabrikk, og såklart kassetype du går etter. Tar ikke stort mer enn 30min-1t og lage en tegning tilpasset din bil og element. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå