Gå til innhold

Konvoi for Oppland/Hedmark til Rudskogen den 18. mai

Lien
 Share

Anbefalte innlegg

Okei, nå begynner det nærme seg og vi bør kanskje ta opp igjen denne tråden :)

Førermøte begynner halv åtte så vi må møte opp i god tid, derfor bør vi dra fra Gjøvik klokken 04.00 sharp. Da er vi på Rudskogen rundt klokken 07.00.

Vil gjerne høre hvor mange som har tenkt til å henge seg på denne konvoien. Blir i hvertfall meg, min far (E36 328i cab), min bror (E34 540i), og mAZE (E30 M3). Mange som jeg hadde fått med har nå backet ut pga. at vi drar så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ifg. Gulesider er det 2t 40m fra Gjøvik til Rudskogen.. og på den tiden av døgnet har det en tendens til å gå radig. Det er jo greit å ha god tid, men dere risikerer å komme en halvtime før oss som skal arrangere greiene.. ;) Portene åpnes ikke før 7, så vi kommer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig at 0430 er en grei tid, men 2timer og 40minutter er jo uten eventuelle pauser.. Og om vi kommer før dere som skal slippe oss inn gjør jo ingenting.. Det gjorde vi jo forrige gang også. hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

05.15 statoil minnesund er grei.Skulle vel ikke være så vanskelig å kjenne igjen noen bimmere der så tidlig om morra`n.

Tror også jeg har tlf nr til maze,så jeg kan ringe å si ifra hvis det skulle dukke opp noe/endring i planene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert, takker Kjetil.. :D Mulig jeg har fått fatt i en til, men bedre med en for mye enn ingen.

Har du evt med ekstra bremsevæske også? Vet ikke om hvordan bremsevæska på 318'n er, men om ikke så er det jo mulig å få fatt i i nærheten av rudskogen så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...