Lien Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 Okei, nå begynner det nærme seg og vi bør kanskje ta opp igjen denne tråden Førermøte begynner halv åtte så vi må møte opp i god tid, derfor bør vi dra fra Gjøvik klokken 04.00 sharp. Da er vi på Rudskogen rundt klokken 07.00. Vil gjerne høre hvor mange som har tenkt til å henge seg på denne konvoien. Blir i hvertfall meg, min far (E36 328i cab), min bror (E34 540i), og mAZE (E30 M3). Mange som jeg hadde fått med har nå backet ut pga. at vi drar så tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Ifg. Gulesider er det 2t 40m fra Gjøvik til Rudskogen.. og på den tiden av døgnet har det en tendens til å gå radig. Det er jo greit å ha god tid, men dere risikerer å komme en halvtime før oss som skal arrangere greiene.. Portene åpnes ikke før 7, så vi kommer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 når annkommer dere statoil på minnesund da?Jeg og madammen slenger oss på derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 Okei da blir det kanskje litt mer søvn alikevell da Da drar vi fra Gjøvik 04.30 så hvis du møter ved statoil ca. klokka 05.15 så er vi nok ganske nærme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Synes egentlig at 0430 er en grei tid, men 2timer og 40minutter er jo uten eventuelle pauser.. Og om vi kommer før dere som skal slippe oss inn gjør jo ingenting.. Det gjorde vi jo forrige gang også. hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 05.15 statoil minnesund er grei.Skulle vel ikke være så vanskelig å kjenne igjen noen bimmere der så tidlig om morra`n. Tror også jeg har tlf nr til maze,så jeg kan ringe å si ifra hvis det skulle dukke opp noe/endring i planene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Da er bremsevæske skiftet,bilen vasket,og hjelmer på plass. Er på plass på minnesund 05.15. Forresten noen som skal kjøre "riktig" side av mjøsa nedover,eller som evt reiser forbi elverum som skal på treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Jeg og frua er også klar. Og stiller oss opp på Skreia ved 0445 tia, men full tank diesel... (dessverre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Vi ses i morgen tidlig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Det gjør vi.. Har ikke en hjelm ekstra noen vel?? Trenger en til frua ama.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Jeg skal ta med en ekstra jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Supert, takker Kjetil.. Mulig jeg har fått fatt i en til, men bedre med en for mye enn ingen. Har du evt med ekstra bremsevæske også? Vet ikke om hvordan bremsevæska på 318'n er, men om ikke så er det jo mulig å få fatt i i nærheten av rudskogen så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå