Gå til innhold

Chris sin: '93 BMW 325iC ///Mtechnic - Til salgs!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva er den den gir da, 0,8cm eller noe.. Helt på trynet egentlig..

Skrudde den på det innerste, og allikvel var det camber så det holdt... Sleit ut ett par dekk før sankthans i fjor og da kjøpte jeg meg justeringsstag. Reise på vianor og la over dekkene slik at jeg fikk utside til innside, og da kjørte jeg resten av sommern uten å slite mer enn noen mm..

• Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja, har mye å si på dekk bruk og ikke minst retningsstabilitet at camberen ikke blir at for negativ! spesielt når vi kjører rundt på store lisser... :lol:

Skrevet
Blitt en del oppgraderinger ser jeg. Blir spennende se deg på bane utover da Chris :-).

Ja, blitt noen Glenn... er litt spent selv hehe :lol:

Jepp, stiller du på avd øst autoslalom sine treninger får du kjapt testet dette. Blir du en av top 10 gutta denne sesong? (SS1 forhåpentligvis slutten av sommern med de 10 beste av hver bil klubb som stiller)?

• 1 month later...
  • 2 months later...
Skrevet

åjada, klart det er det hehe, bare litt for dårlig til å følge opp småting som blir gjort!

Men hadde en god runde her i helgen :)

Kaliperne så ikke helt bra ut, også trengte jeg nye skiver

7wsw5euwj9hcceww3jv4.jpg

Så ikke helt bra ut her heller

ufvecjr9dw3oedpa72mt.jpg

Kjørte på nyllagt asfalt og fikk masse asfalt lim på bilen! lite irriterende!!! :evil:

0ht6iyq515gbgg90bmct.jpg

ic070kocfy556lmc3ow2.jpg

dtgo5sadt65xwbabylmi.jpg

d8royj21u7yilh9leflf.jpg

tok en god vask under samtidig :)

2p5nq4srk3dobgxjp25t.jpg

jyx2jvewpp62x1vk19jm.jpg

aeicqx3t3k9xw8biue8b.jpg

Nye svarte sideblink

n0wp0pyf5sfuwpgwsgxx.jpg

Nye lamper og blink jeg satte på her for 1mnds tid siden

mfz3rok5tjxbh955ysoo.jpg

7lvmpnrquxs2c08mo3dl.jpg

yqnqqqui5kq72qdo2mx5.jpg

6g3gjygyngrrxj9xtoci.jpg

Det er bare mobilbilder, men det får duge :D

• 4 months later...
Skrevet

er vel ikke verdens raskeste til å oppdatere om hva som blir gjort med bilen, men her kommer noe av det frem ihvertfall :)

Litt LED detaljer

6apw4n6ik3kgqux92g3o.jpg

vqd3iw4ebsv6pku2f5wb.jpg

qejt7so7dl5imrf4dunw.jpg

Vært en tur på GS :lol:

0zq7qt7peh6o5dfgdvlb.jpg

gvkg8zkrorqujj8srkfp.jpg

De gamle traversforingene hadde gitt seg helt for å si det sånn! ikke rart det dunka baki der :lol:

rq3wtskrypls6zz5677q.jpg

66oxapg5fhcytjzpifmq.jpg

bfogsqg0jmm2gqsftrw5.jpg

57vc3bbgvkt9h79r6uyz.jpg

Skrevet

Nye baklamper

a1mnvlbmn3lb8ecqfmas.jpg

Nytt hjullager venstre foran

036mmic45gkn15vy1v83.jpg

Gamle Hjullageret

hshkqku61tr6bjn2mrio.jpg

UUC Motorwerks reimhjul og motorsport vannpumpe

o3uhspnoogoal6pxoq7p.jpg

Grenrør fra S50B32 (ikke montert enda)

urh8hu18lwcnvtbbyszt.jpg

Og slik ser den ut nå, skrudd opp for vinteren og med colakorker hehe :)

01snvruypd5t165m6o05.jpg

Skrevet

mener jeg kjøpte led pærene på fulmino.no

ja, dersom man bytter ut manifolden med grenrør så skal det gi økt effekt, det alene gir ikke noe særlig effektøkning, men sammen med racekat, porta spjeld, lettere reimhjul, andre kammer osv så er det med å hjelper til på effektøkningen!

Lurer på å få slipt om kammene hos KM cams over nyttår :)

• 8 months later...
Skrevet

har ikke vært så flink til å komme med oppdateringer på alle småting som har skjedd med bilen de siste mnd... mye pga jeg har kjøpte hus i februar som har krevd tid og oppmerksomhet! :roll:

men jeg har fått satt på det nye innsuget etter at det lå i bagasjen i 3-4 ukers tid! hehe :P

Mobil pic's

yjci45w5iqdg0bixskum.jpg

xkzu8ar9w5fr6oqk2tt6.jpg

pk5hhq6nnvzm3zcx20ku.jpg

5t09y0qpnr0iyabjdwfs.jpg

p4l447vbkozkv5qr64xv.jpg

cwulo1y529myi2mvmhly.jpg

6t2q1aq0rtkr8gh1rhdg.jpg

Utover det nye innsuget så ble jeg stoppet i teknisk i juni av BT, og han som stoppa meg hadde tatt i detta før virka det som! hehe han kom bort til bilen og spurte: "senka ja?" - jeg rakk ikke svare han engang før han gikk ned på kne og sjekka under bilen. når han reiste seg opp igjen så kom han med: "Bilstein ja, da er'n senka!"

Jeg hadde jo ikke dette i vognkort så da rota han ikke i grøten: "Her er mangellapp, visning innen 4 uker. ha en fin dag!" hehe

Han kontrolløren på BT var ikke like lett å ha med å gjøre! han fikk Tüf papirene av meg og klarte å påstå at det ikke var godt nok, for han klarte ikke å tyde dem...! #-o er det mulig tenkte jeg bare og måtte stå der og peke i papirene for han! påfølgende så leste han på forsiden av Tüf papirene at Pss9 kittet var til E36, så da spurte han om jeg hadde dokumentasjon på det var E36 jeg kjørte, og hvor på bilen det var banka inn i ramma! Også skulle han ta bilder av NR på fjærene, og dobbelt sjekka nr på fjærene mot det som stod i papirene bokstav for bokstav og tall for tall! det tok jo votter og vintre før han var ferdig!!! også krangla han på at han ikke fant den blekkplata som skulle være poppa fast på låseplata! prøvde å forklare at det ikke er slike på disse bilene, men det trodde han ikke på! #-o jeg var så oppgitt at jeg fikk lyst til å bare gå fra hele greia! får nesten ikke forklart hvor lite besluttsom han var! 3 timer tok det å få godkjent senkesettet!!! 3timer! Off! men, nå er det overstått og jeg har fått nytt vognkort med godkjent senk, så da er det ute av verden.... :)

neste plan nå er lakkering av bilen og felgene... lurer litt på om jeg skal bytte farge i vinter :-k

Skrevet

ja, hadde portet gasspjeld før jeg satte dette på... men det ble en helt annen gassrespons! Virker som om bilen har mye bedre aspirasjon og moment opp til 4.000rpm, så virker det som om det flater ut litt, om dette er tilfellet eller om det er jeg som tror det vet jeg ikke... men de anbefaler jo større dyser og chip sammen med dette innsuget, så mulig det vil være mer å hente etter 4.000rpm dersom den får mer bensin inn. det er jo tross alt mange ganger større "spjeldåpning" med dette innsuget, så det åpner jo muligheten for mer bensin. Neste nå er å få på grenrøret fra M3 3.2 jeg har liggende, også tenkte jeg på større dyser og omslipte kammer fra KM cams... med de modsene så håper jeg den skal bli litt friskere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...