BreitBau Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Ja hva er den den gir da, 0,8cm eller noe.. Helt på trynet egentlig.. Skrudde den på det innerste, og allikvel var det camber så det holdt... Sleit ut ett par dekk før sankthans i fjor og da kjøpte jeg meg justeringsstag. Reise på vianor og la over dekkene slik at jeg fikk utside til innside, og da kjørte jeg resten av sommern uten å slite mer enn noen mm..
Chris_325iM Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 ja, har mye å si på dekk bruk og ikke minst retningsstabilitet at camberen ikke blir at for negativ! spesielt når vi kjører rundt på store lisser...
Glenno Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Blitt en del oppgraderinger ser jeg. Blir spennende se deg på bane utover da Chris . Ja, blitt noen Glenn... er litt spent selv hehe Jepp, stiller du på avd øst autoslalom sine treninger får du kjapt testet dette. Blir du en av top 10 gutta denne sesong? (SS1 forhåpentligvis slutten av sommern med de 10 beste av hver bil klubb som stiller)?
Chris_325iM Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 åjada, klart det er det hehe, bare litt for dårlig til å følge opp småting som blir gjort! Men hadde en god runde her i helgen Kaliperne så ikke helt bra ut, også trengte jeg nye skiver Så ikke helt bra ut her heller Kjørte på nyllagt asfalt og fikk masse asfalt lim på bilen! lite irriterende!!! tok en god vask under samtidig Nye svarte sideblink Nye lamper og blink jeg satte på her for 1mnds tid siden Det er bare mobilbilder, men det får duge
Chris_325iM Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 er vel ikke verdens raskeste til å oppdatere om hva som blir gjort med bilen, men her kommer noe av det frem ihvertfall Litt LED detaljer Vært en tur på GS De gamle traversforingene hadde gitt seg helt for å si det sånn! ikke rart det dunka baki der
Chris_325iM Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Nye baklamper Nytt hjullager venstre foran Gamle Hjullageret UUC Motorwerks reimhjul og motorsport vannpumpe Grenrør fra S50B32 (ikke montert enda) Og slik ser den ut nå, skrudd opp for vinteren og med colakorker hehe
sladjan Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Hvor kjøpte du led pærene da? Veldig fin bil. hva er poenge med manifoild fra en m3 ? blir det som noe effekt økning eller?
Chris_325iM Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 mener jeg kjøpte led pærene på fulmino.no ja, dersom man bytter ut manifolden med grenrør så skal det gi økt effekt, det alene gir ikke noe særlig effektøkning, men sammen med racekat, porta spjeld, lettere reimhjul, andre kammer osv så er det med å hjelper til på effektøkningen! Lurer på å få slipt om kammene hos KM cams over nyttår
Chris_325iM Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 har ikke vært så flink til å komme med oppdateringer på alle småting som har skjedd med bilen de siste mnd... mye pga jeg har kjøpte hus i februar som har krevd tid og oppmerksomhet! men jeg har fått satt på det nye innsuget etter at det lå i bagasjen i 3-4 ukers tid! hehe Mobil pic's Utover det nye innsuget så ble jeg stoppet i teknisk i juni av BT, og han som stoppa meg hadde tatt i detta før virka det som! hehe han kom bort til bilen og spurte: "senka ja?" - jeg rakk ikke svare han engang før han gikk ned på kne og sjekka under bilen. når han reiste seg opp igjen så kom han med: "Bilstein ja, da er'n senka!" Jeg hadde jo ikke dette i vognkort så da rota han ikke i grøten: "Her er mangellapp, visning innen 4 uker. ha en fin dag!" hehe Han kontrolløren på BT var ikke like lett å ha med å gjøre! han fikk Tüf papirene av meg og klarte å påstå at det ikke var godt nok, for han klarte ikke å tyde dem...! er det mulig tenkte jeg bare og måtte stå der og peke i papirene for han! påfølgende så leste han på forsiden av Tüf papirene at Pss9 kittet var til E36, så da spurte han om jeg hadde dokumentasjon på det var E36 jeg kjørte, og hvor på bilen det var banka inn i ramma! Også skulle han ta bilder av NR på fjærene, og dobbelt sjekka nr på fjærene mot det som stod i papirene bokstav for bokstav og tall for tall! det tok jo votter og vintre før han var ferdig!!! også krangla han på at han ikke fant den blekkplata som skulle være poppa fast på låseplata! prøvde å forklare at det ikke er slike på disse bilene, men det trodde han ikke på! jeg var så oppgitt at jeg fikk lyst til å bare gå fra hele greia! får nesten ikke forklart hvor lite besluttsom han var! 3 timer tok det å få godkjent senkesettet!!! 3timer! Off! men, nå er det overstått og jeg har fått nytt vognkort med godkjent senk, så da er det ute av verden.... neste plan nå er lakkering av bilen og felgene... lurer litt på om jeg skal bytte farge i vinter
E30_Dale Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Kanon med individuelle spjeld Koed du kjøpte det?
Chris_325iM Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 Ja det er kjøpt på koed, men jeg bytta mot et vaderinteriør med en fra forumet her...
Øyvind L. Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Merket du noe forskjell etter at du monterte de innsuget? Det ble jo skikkelig tøft.
Chris_325iM Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 ja, hadde portet gasspjeld før jeg satte dette på... men det ble en helt annen gassrespons! Virker som om bilen har mye bedre aspirasjon og moment opp til 4.000rpm, så virker det som om det flater ut litt, om dette er tilfellet eller om det er jeg som tror det vet jeg ikke... men de anbefaler jo større dyser og chip sammen med dette innsuget, så mulig det vil være mer å hente etter 4.000rpm dersom den får mer bensin inn. det er jo tross alt mange ganger større "spjeldåpning" med dette innsuget, så det åpner jo muligheten for mer bensin. Neste nå er å få på grenrøret fra M3 3.2 jeg har liggende, også tenkte jeg på større dyser og omslipte kammer fra KM cams... med de modsene så håper jeg den skal bli litt friskere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå