AndreasB Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 OK! Dette krever mot! akkurat ferdig med og laste opp masse bilder, så har det gått så lang tid at jeg måtte logge på på nytt så da er det bare og begynne fra nytt av!!! 87mod E30 CAB -M5 3,6 Motor/Gir -E30 M3 bakstilling -E36 325 forstilling -Bredda forskjermer (3,5cm) -Bredda bakskjermer (e46 framskjermer) (4cm) -88 Front -Rieger frontleppe -M-tech2 bakfanger -Hel-lakkering i BMW Tobagoblau Metallic -Lakkert toppdeksel og innsug med m-striper og bilens farge -Mørke baklykter -Sota frontlykter -Flokket dashbord +++ Sånn så bilen ut da jeg fikk den. Forrige eier hadde tatt en sølv sprayboks og lakkert HELE motoren og alt annet. Detter gir ikke toppen av arbeidslyst;) Litt for breie hjul....!?!?! Da er det bare og bredde i vei da:) Tanken fra begynnelsen var å bygge 24v 325 turbomotor. Men dette ble sløyfet siden ikke alltid pengene strekker til:( Vasking av motor før montering Motor på plass:)
hartgecab Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Ser spennende ut.. Satser på at du holder oss løpende oppdatert med nye bilder..
AndreasB Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Karosseri jobben er ferdig så da er det vel på tide å få litt farge på den:) Tilbake fra lakk:) Montering av ekseneriske bakre bærearmsforinger for å hjulene riktig plassert med E36 forstilling Sveiset om innsug pga. bremsekraftforsterker I dag ble siste rest av deler levert til lakk -leppe -bakfanger -toppdeksel -innsug -div lister -Andreas-
raynik Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 dette så bra ut, tenker du på å få den godkjent?? Har tenkt å gjøre samme ommbygging på min, men det lar vente på seg.....
E.Wenaas Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 HOY! Dette blir lyngromt! Pen farge, kule felger og rå motor Endelig ett rått E30 cab prosjekt
hartgecab Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Endelig ett rått E30 cab prosjekt Ja,har savnet det. Er ikke mange som tør satse stort på e30cab har jeg inntrykk av..
AndreasB Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 dette så bra ut, tenker du på å få den godkjent?? Har tenkt å gjøre samme ommbygging på min, men det lar vente på seg..... Takk takk. Ja. Vi driver jo med TÛV-godkjenninger også så blir en tur ned til sommeren og få papirene i orden:) -Andreas-
AndreasB Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Ja, det må jeg si.. Du jobber jammen fort hehe, ja her går det unna i svingene;) er så varmt på gulvet rundt bilen nå at nå er det av med sokkkene;) ånei du, dette har pågått en stund nå, bare kveldsjobbing på den så tar sin tid:) -Andreas-
AndreasB Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 HOY!Dette blir lyngromt! Pen farge, kule felger og rå motor Endelig ett rått E30 cab prosjekt Ja blir morro dette, er ikke så mange E30 cab med m5 motor. Hjulene så ikke ut når jeg kjøpte di men hjalp veldig å få strekt di opp med lakk Ettersom pengene strekker til en gang blir det vel noen andre hjul. -Andreas-
Larsinnj Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Ikke værst! Men tror kansje det ville vært penere med annen farge på felgene! Svart eller hvit?
Ole@Automote Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Ser att du bruker e36 framstillig, hva er grunnen til det? Jeg driver nemlig å bygger en e30M3 med samme motor og såg att framstillinga til e30`en var fryktelig lik den på e36 så jeg tenkte å prøve og se om det gikk for da blir det så mye greiere priser på senkesett og da kan jeg også bruke navet til e36 og putte på m3 e36 bremser uten å lage meg en spacer Men hvis du kan bekrefte att planen min vil fungere eller ikke f så sparer jeg meg for mye feiling og prøving
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå