Gå til innhold

SS PERFORMANCE - E30 CAB m/ M5 motor | TIL SALGS


AndreasB
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan jo også bruke bremsekraftforsterker fra Golf MKI, det sitter på min e30 med m5 maskin.. orginalt innsug passer da rett på :D

Mulig jeg spør dumt nå, men er det nok krefter i en slik til å bremse en 300-hesters M3 med store bremser? ..Eller spiller ikke størrelsen på bremseservoen så stor rolle? Beklager avsporingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo også bruke bremsekraftforsterker fra Golf MKI, det sitter på min e30 med m5 maskin.. orginalt innsug passer da rett på :D

MAN BRUKER IKKE WAG deler på en BMW!!! :evil:

Ikke mye arbeid å få tilpasset den hydrauliske bremsekraft forsterkeren, er snakk om å forgreine litt trykk fra servoen og rett og slett skifte bremsekraft forsterker, feste inn til pedalen må forlenges litt men det tar kansje 30 min.

Er rimelig bolt on 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utleiebilen ble solgt 15.oktober mener jeg å huske. Tror det var da vi var nedover å hentet den. Så solgte jeg den videre 6.januar. Til noen lapper ekstra. :)

Garantert en artig bil.

Cab'n ser forøvrig ut til å bli meget så tøff. (Som alt det andre som ruller ut av SSP sine porter.

Stå på. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir morro å se denne ferdig, blir det skikkelig "Ender" lyd eller:) ?

Hadde jeg vist hva trikset var der så;) helt syyykt tøff lyd :P

Kan jo også bruke bremsekraftforsterker fra Golf MKI, det sitter på min e30 med m5 maskin.. orginalt innsug passer da rett på :D

Mulig jeg spør dumt nå, men er det nok krefter i en slik til å bremse en 300-hesters M3 med store bremser? ..Eller spiller ikke størrelsen på bremseservoen så stor rolle? Beklager avsporingen.

Ved montering av mindre bremsekraft forsterker blir pedalen en smule hardere....men ikke veldig merkbart hardere.

-Andreas-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå det anlegget dere bygde for meg ble skikkelig bra lyd jeg, jævlig fett at det ble bestemt over en øl kvelden før:)

hehe ja ble kult det :D Hele bilen din er jo tatt over en øl da...hvis ikke hadde du ikke hatt den :wink:

ikke alle som blir såååå fornøyd med lyden sin at di ikke gjør annet en og gasse en hel dag og kjøre opp 70liter bensin på 4 timer...

-Andreas-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...