andrem Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Her om dagen renset en bil og da tok jeg ut passasjer sete fremme når jeg var ferdi med å rense bilen satt jeg setet inn ijenn og da lyste airbag lampen i dashbordet =/ Hvordan blir jeg kvitt denne? Adminedit (Nautiluz): Forandret til ett mere passende tema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Dette er vell en feil som må fjernes med data hos en bmw forhandler/verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2007 va d jeg tenkte meg =/ må vell nullstille check lamper da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Batteriet bør kobles av før du tar ut setene. Så er sjansene større for at du slipper problemer med airbaglyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Menne er det bare å dra til en bmw forhandler å få nullstilt checklampen???? Irritrende lys liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 lyser denne lampen fordi att det er airbag i sete kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå