Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Ettersom flere entusiastiske sjeler fra div.steder i landet avtaler felleskjøring til Rudskogen"den store dagen".Tenkte jeg at de som bor i Oslo/omegn kan møte opp på Esso Ryen se kart. http://www.kvasir.no/kart/index.c?id=a_ ... 2&imgt=MAP Derifra kan vi kjøre flere sammen,mye hyggeligere Esso Ryen er greit sted med stor stasjon med grei uteplass og vi kan samtidig beskue en flott bilforretning på motsatt side av veien som selger"kvalitetsbiler"!(not). Tidspunkt og slikt blir vi enige om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hallo, Vegar! Hvis jeg har fri den dagen, henger jeg meg på. Herregårdsvogna må vel få luftet seg litt snart! Du må forresten ikke snakke så stygt om den bilforhandleren, da det er en her inne som snart skal begynne å jobbe der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hmm.. er det ikke Møller som ligger ovenfor Esso Ryen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hmm.. er det ikke Møller som ligger ovenfor Esso Ryen? Fysj gunnar.Gå å vaske munnen sin med grønnsåpe med en gang.Banne i kjærka a gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hmm.. er det ikke Møller som ligger ovenfor Esso Ryen? Stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Stemmer det. Har akkurat funnet ut at jeg har fri 18 mai. så da kommer jeg også garantert! så jeg slenger meg gjerne med på en samlet tur fra Essoen jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 joiner fra ryen jeg også hvis det blir til at jeg tar turen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Kjører forbi Ryen så jeg stopper der og ser om noen sjeler vil slå følge.Regner med at Henrik i familitanksen dukker opp Flere folk med Bmw som jobber i Møllersystemet.For en Bmw-entusiast må det være givende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2007 Da er vi noen som har avtalt kjøring fra Ryenkrysset kl.06.00. Håper flere ser gleden ved å kjøre sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 damned såå tidlig jeg som jobber og greier.. begynner på jobb når dere reiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Ettersom den store dagen nærmer seg,så en liten påminnelse Kjøring fra Esso i Ryenkrysset kl.06.00. Kjører via Askim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Jeg kommer! Så ikke dra uten meg Folk må komme litt før 0600 da det er avreise presis 0600 Har ikke alt for god tid til å rekke førermøtet.... Kanskje vi skal dra 0545 ? Oi... det hørtes MYE tidligere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Nå må vi slappe av litt... Kl 0600 holder i massevis. Så sant vi ikke kjører oss bort via Askim... Det har vel skjedd før. Ikke sant Vegar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Ok, da drar vi 0600 Skal ikke være vrang på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå