albjorkl Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Det gikk nettopp et takras her, og snøen blokkerer døra. Så her kommer vi ikke ut hehe da er det vell bare å håppe ut vinduet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Hmm... er det bare heromkring man kan kjøre på sommerhjul for tida da?? hoff, det hadde vært deilig.. er dritt lei 14 tommerne:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Fint sommerhjul føre her i Bergen hvertfall, men får vel vente med å legge om til etter påske for da må jeg over fjellet en tur så da kan det sikkert være greit med vintersko... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Fint sommerhjul føre her i Bergen hvertfall, men får vel vente med å legge om til etter påske for da må jeg over fjellet en tur så da kan det sikkert være greit med vintersko... hehe.. sikkert en smart tanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Det gikk nettopp et takras her, og snøen blokkerer døra. Så her kommer vi ikke ut hehe da er det vell bare å håppe ut vinduet ? Vi får vel bare sitte inne til det blir mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Her og, men savner litt snø. Er ikke heeelt ferdig med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Her og, men savner litt snø. Er ikke heeelt ferdig med den du kan jo få komme til vardø å måkke for meg når det trengs hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 De som vil kan få komme til Bardu å måke oss ut av huset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 De som vil kan få komme til Bardu å måke oss ut av huset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Takk og pris for at jeg bor på jæren. Nå skal snart sommerdekkene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Takk og pris for at jeg bor på jæren. Nå skal snart sommerdekkene på 'Heldig er du jeg må nåkk vente til i mai-juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hehe, er store hauger med snø her også, men asfalten har begynt å tine frem nå, så er ikke lenge igjen til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Hehe, er store hauger med snø her også, men asfalten har begynt å tine frem nå, så er ikke lenge igjen til sommern her er det IKKE antydning til at det skal bli vår en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå