Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er naboen min som er selgeren der og han sier selv det bare er piss.. mange lettlurte folk som gir han 300kr for noe han har betalt 5kr for (takket være alle de lettlurte folka så kjøper han seg en splitter ny ford focus med over 200hk uten jobb)

tideligere så påsto han atte 316 hans gikk like bra som en 325 med alt det "trim utstyret" han selger... men etter han blei parkert av en 320 så innrømte han atte det bare var piss

Skrevet
det er naboen min som er selgeren der og han sier selv det bare er piss.. mange lettlurte folk som gir han 300kr for noe han har betalt 5kr for (takket være alle de lettlurte folka så kjøper han seg en splitter ny ford focus med over 200hk uten jobb)

tideligere så påsto han atte 316 hans gikk like bra som en 325 med alt det "trim utstyret" han selger... men etter han blei parkert av en 320 så innrømte han atte det bare var piss

Regnet med dette. Han sier det til og med selv, ja.

Makan til svindler.

Skrevet

det finnes en tråd om den søpla her allerede.

Sendte fyren en mail å spurte om det ville fungere på min bil, fikk ja til svar. Når jeg da spurte om han kunne fortelle meg hvor IAT-sensoren på bilen min sto fikk jeg alldri noe svar. For den sensoren finnes nemlig ikke.

Om man i det hele tatt har litt logisk sans skjønner man at det ikke fungerer

Skrevet
det finnes en tråd om den søpla her allerede.

Sendte fyren en mail å spurte om det ville fungere på min bil, fikk ja til svar. Når jeg da spurte om han kunne fortelle meg hvor IAT-sensoren på bilen min sto fikk jeg alldri noe svar. For den sensoren finnes nemlig ikke.

Om man i det hele tatt har litt logisk sans skjønner man at det ikke fungerer

Priceless :lol:

Skrevet

Likte beste denne setningen han skriver etter at han har ramset opp alle

forbedringene du får på bilen:

Sakset fra annonsen:

DET FINNES INGEN PRODUKTER SOM DETTE !

Han har vel helt rett i det. Selv ikke det produktet som selges her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...