StonesVinyl Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Denne høres for god ut til å være sann: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=501455650 Jeg har personlig liten tro på denne. Høres ut som juks og bedrag. ...men det er kanskje noen her som har prøvd og er av en annen oppfatning?
kvalaracing Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 http://www.surbo.net/ Her er en til som er for god til og være sant
Eika Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 det er naboen min som er selgeren der og han sier selv det bare er piss.. mange lettlurte folk som gir han 300kr for noe han har betalt 5kr for (takket være alle de lettlurte folka så kjøper han seg en splitter ny ford focus med over 200hk uten jobb) tideligere så påsto han atte 316 hans gikk like bra som en 325 med alt det "trim utstyret" han selger... men etter han blei parkert av en 320 så innrømte han atte det bare var piss
kvalaracing Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Hva med den stakkaren som monterte dette på sin mb230e og fikk ett helt rått drag fra 5-7000 o/min da....... placebo effekt
StonesVinyl Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 det er naboen min som er selgeren der og han sier selv det bare er piss.. mange lettlurte folk som gir han 300kr for noe han har betalt 5kr for (takket være alle de lettlurte folka så kjøper han seg en splitter ny ford focus med over 200hk uten jobb)tideligere så påsto han atte 316 hans gikk like bra som en 325 med alt det "trim utstyret" han selger... men etter han blei parkert av en 320 så innrømte han atte det bare var piss Regnet med dette. Han sier det til og med selv, ja. Makan til svindler.
Quattrokiller Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 Tror jeg kjøper to av de jeg..får dobbelt så bra effekt. Eller bedre slagkraft på gir som han sier.
ehrnst Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 det finnes en tråd om den søpla her allerede. Sendte fyren en mail å spurte om det ville fungere på min bil, fikk ja til svar. Når jeg da spurte om han kunne fortelle meg hvor IAT-sensoren på bilen min sto fikk jeg alldri noe svar. For den sensoren finnes nemlig ikke. Om man i det hele tatt har litt logisk sans skjønner man at det ikke fungerer
snurresprett Skrevet Mars 3, 2007 Skrevet Mars 3, 2007 det sier seg jo selv at dette er lureri, koster ca 100,- lappen for 100stk på ebay.. Er jo bare en resistor..
hoegtor Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Oi... Super Chip kr 4000 for +0 - 12 HK ... litt av et varp
Schnellfahren Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 det finnes en tråd om den søpla her allerede.Sendte fyren en mail å spurte om det ville fungere på min bil, fikk ja til svar. Når jeg da spurte om han kunne fortelle meg hvor IAT-sensoren på bilen min sto fikk jeg alldri noe svar. For den sensoren finnes nemlig ikke. Om man i det hele tatt har litt logisk sans skjønner man at det ikke fungerer Priceless
bmw pat Skrevet Mars 4, 2007 Skrevet Mars 4, 2007 Likte beste denne setningen han skriver etter at han har ramset opp alle forbedringene du får på bilen: Sakset fra annonsen: DET FINNES INGEN PRODUKTER SOM DETTE ! Han har vel helt rett i det. Selv ikke det produktet som selges her.
StonesVinyl Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 Ja. Sett inn 3-4 stykker under panseret, så kjører du sikkert fra det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå