Shalabert Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Har spurt på DIY tråden, men uten svar. Har kjøpt meg noe lignende som dette: http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... =17&tot=21 Problemet er at det ikke fulgte med ledninger. Hva må jeg kjøpe, og hvordan skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hei. Det fulgte med koblingsskjema vel?? Kjøp ledning og koble til etter skjema (lysdioder i serie og til parklystilførsel!) Er det dette settet med slike sorte plastklips for å feste ringene? Hvis det er det så har jeg ikke helt funnet ut hvordan det skal være.. Ville nok ha brukt litt lim i tilegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Det fulgte med akkurat det du ser i annonsen på finn der... Tror det er noen blanke klosser til å feste de, uten at jeg skjønner noe av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 ta bilde og skriv hvordan lyset ble når du får montert disse da!? tenker på og kjøpe meg noen slike selv.. men kan desverre ikke hjelpe deg med noe av det du spør om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Har spurt på DIY tråden, men uten svar. Har kjøpt meg noe lignende som dette:http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... =17&tot=21 Problemet er at det ikke fulgte med ledninger. Hva må jeg kjøpe, og hvordan skal jeg gjøre det? Utrolig useriøst opplegg dersom det ikke fulgte alt som kreves for montering. I annonsen står det at montering skal kunne gjennomføres i løpet av 30 minutter, men uten nødvendige kabler så er jo dette bare pisspreik. Send en klage til selger. Ja, 750 kroner er billig - men det er ikke ditt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Kjøpte det ikke av han på finn.no, men på ebay for 250 kr kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå