Gå til innhold

Min første Bmw


Bemmwe
 Share

Anbefalte innlegg

Det e godt å kunne skryte av at jeg har fått min første etterlengtede Bmw. ;)

Har lagt ut litt bilder på nette av det som er gjort med den.

Fikk tak i et bra eksemplar for 7000kr. og har gjort mye med den etter at jeg mast kompresjon på ene sylinderen. men men.. Når man kan gjøre det selv og har utstyr til det, så hvorfor ikke. heh.. ;)

Her er en link til bildene.

http://www.bmwen.piczo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle komplimenter folkens.:) Vil ikke akurat skryte av meg selv da, men ser på meg selv som litt neve nyttig.. hehe Har gjort det meste selv med bilen utenom lakkingen. Det er Åsane Billakkering som har tatt seg av.. Meget fornøyd med lakken.. Bilen så lett sjuskete ut da jeg kjøpte den, samme med motoren + det inni motoren. Lakken var matt og jævlig, og har hatt store problemer med bakluken.. Noe dårlig lakk og grunn arbeid som en eller annen har gjort der i hvertfall.. men men.. Nå er no det over. Så nå har jeg endelig fått tak i orginal M-tech styling til bilen, og venter på noen Brock B1 felger i 17". Til neste vinter blir vel det ut med motoren og gir og inn med ny og større motor og bedre girkasse. Det kommer vel sikkert en turbolader også.;) Men det er nå enda en stund til neste vinter.. Så jeg koke i hop noe gode planer for min kjære på 4 hjul.

Kommer nok med spørsmål om hva og hvordan ting og tang skal gjøres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...