imalldevil Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 E heil topp med den leppa, har det jeg også, er penere enn 540 fronten etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Kan ikke det være en risiko å ha airbag-ratt uten at det er tilkoblet et system? Tenker sånn, at den plutselig blåser ut? Er det rattet likt det du har i bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Kan ikke det være en risiko å ha airbag-ratt uten at det er tilkoblet et system? Tenker sånn, at den plutselig blåser ut?Er det rattet likt det du har i bilen din? Nei, ikke noe risiko i det hele tatt det. Den får ikke blåst seg ut når den ikke er tilkoblet noe som helst. Nei, rattet er litt annerledes. Likt som det sitter i E39 og sånt. 4 eiket. Veldig fint da. Men har en rift på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Det du hadde til salgs her på forumet tidligere? Tror i allefall jeg vet hvem du mener Men jeg er mer på utkikk etter 3 eiket ratt desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Det du hadde til salgs her på forumet tidligere? Tror i allefall jeg vet hvem du mener Men jeg er mer på utkikk etter 3 eiket ratt desverre. Ja, har det tilsalgs her. Sånn ser det ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Ble bra dette . E34 trenger absolutt en leppe eller diskre spoiler/ fanger, eller så ser det ut som de har skikkelig underbitt. Merker det spesielt på min om dagen, da jeg har demontert leppa for vinteren . Dobbel eksos(f.eks 2x76mm), tåkelys, M5 bakfanger hadde vært flott på denne, supert ratt forresten . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Synes den leppen gjorde bilen utrolig tøff. Meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Flott leppe dette, selv om jeg selv ville valgt en BMW Aerodynamic fanger. Men eller så trenger du bare senk mener jeg, for slik som min egen så ser det nesten ut som om de steiler. Jeg har hvertfall godt rom framme, mens bak er det perfekt. Så 60/40 senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Flott leppe dette, selv om jeg selv ville valgt en BMW Aerodynamic fanger.Men eller så trenger du bare senk mener jeg, for slik som min egen så ser det nesten ut som om de steiler. Jeg har hvertfall godt rom framme, mens bak er det perfekt. Så 60/40 senk Jeg har senket den 40/20, og jeg prøvde å senke den enda mer med senkeskåler, men det gikk ikke. Må ha kortere demper. Så vet du om et billig 60/40, 60/30, 60/20, 60/10 sett? Aerodynamic fangeren er ikke så verst den heller, men syntes det ble veldig fint sånn det er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Kor mye måtte du ut med for leppa? Hvordan er den festet? Stress å montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Kor mye måtte du ut med for leppa? Hvordan er den festet? Stress å montere? Kosta 1500 eller 1600kr på schmiedmann. Fikk 10% rabatt da på det igjen. Den er festet i tre skruer bare. Jeg borret noen hull først, også skrudde gjennom. Tok ikke lange tiden å montere den. Leppa koster 1350kr på GS, men jeg kjøpte noe mer fra schmiedmann, pluss at jeg liker servicen litt bedre der, så da bestilte jeg derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 Jeg skal levere bilen til lakkering i morgen, så da blir det nok til at jeg lakkere framfanger, sideskjørt, leppa og bakfanger. Men det jeg da lurer på er om jeg skal be han sparkle mellom leppa og framfangeren, så det ser ut som de går i ett? Eller bør jeg ikke det? Fint hvis noen prøver å photoshoppe det, så jeg ser hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Ble ganske bra med leppa. Går helt greit ulakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 Ble ganske bra med leppa. Går helt greit ulakkert Må uansett lakkeres, fordi den er bare grunnet nå, og har noen sånne lyse flekker mange steder. Så må uansett lakkeres. Om det blir svart eller grønt, får vi se på. Blir grønt, hvis det er billig å lakkere det + alle delene rundt bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Den leppen synes jeg er pen.Lakk alt i bilens farge da får du nydelig resultat.Og resultatet legger du ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå