Gå til innhold

Har satt på rieger spoilerleppe på min E34. UPDATE SIDE 3!

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg levert bilen til lakkering. Jeg fikk en pris på lakkering av bakfanger, sideskjørt, framfanger og leppe og det ble på 1500kr for alt det, hehe. Ble 5500kr for alt jeg skulle få lakkert på bilen + rustfjerninga. Så ble billig det.

Legger ut bilder på fredag når jeg skal hente igjen bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det bilder. Lakkereren lakkerte en del mer enn det jeg sa gratis, så det var jo fint. Han tok det meste som var stygt han. Har hatt noen bilder, men skal ta nye når jeg får polert bilen (må vente en uke med å gjøre det, på grunn av ny lakk). Dette ble lakkert: Hele bakfanger, hele framfanger + leppe, hele ene siden under listene, hele bakluka + litt nedenfor den, tatt rust inni tanklokket + lakkert inni der, sideskjørt og lister rett ovenfor sideskjørt. Tror jeg fikk med alt nå... Jeg ble svært fornøyd med resultatet.

Bilder:

DSCN2850-3.jpg

DSCN2848-2.jpg

DSCN2844-2.jpg

DSCN2846-2.jpg

DSCN2847-2.jpg

DSCN2851-2.jpg

DSCN2852-2.jpg

DSCN2849-2.jpg

Før:

S4021183.jpg

S4021186.jpg

S4021182.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var spoileren helt svart når du kjøpte den? Må den lakkeres?

Ja, den var svart. Den må ikke lakkeres, men det var noen områder på den som var litt grå aktig og noen steder som den gikk over til litt hvit aktig. Så den må uansett lakkeres enten svart eller i bilens farge hvis du vil ha den helt ordentlig og strøken.

Takk for god respons folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG FIN...

Er det ikkje denne bilen som ligge til salgs på autodb eller finn???

Hehe, riktig det. På autodb. La den ut ved tre tida i natt bare for å sjekke respons, og da har jeg allerede fått en interessert som vil komme og se på den. Vil ikke selge den, men ville sjekke hvor mye sånn ca. jeg kan forvente å få igjen for bilen når jeg selger den om et år eller to.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble veldig fresh og bra med ny lakk! Blir bra da du får på sommerfelgene også! Nå er det bare å møte opp på treff :)

Takker :)

Ja, gleder meg til treff. Jeg skal på bimmers treffet 18. mai og da skal jeg kjøre på bane, hehe. Kommer sikkert til å bli frakjørt av absolutt alle, men samma det... Moro uansett.

Skal sette på sommerfelgene så fort det smelter vekk litt mer oppe her ved meg, så kanskje denne eller neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...