javewl Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Er det noen måte å skille disse motorene på nedi motorrommet? Visuelt sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Og gjerne GT modellen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 3.2: 3.0: GT har lik motor som 3.0 utseendemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Ahh.. dobbel vanos og uten vifte. Takker for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Det er vel kjappest å sjekke toppdekselet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Fine motorer å se på Synd at nye motorene er heldekt med plast overalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Joda, men en plastbit er en plastbit. Det var nok mer teknisk jeg var ute etter =) Hva er gjort med b30 motoren i gt modellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 annen kam, 264 grader, oppgradert vanosenhet, annen type bunnpanne og sterkere oljepumpe. Ellers er det kortere utveksling, 3.23.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Så det er en egen girkasse til GT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 girkassen er samme, men utvekslinga på diffen er kortere. ellers har man jo alu dører, stivere dempere og fjører, tårnstag forran, gt spoiler forran og bak, smidde 17" felger, carbon konsole på interiør og stolene var kun med grønt skinn i midten og mocca på sidene. Den har også det 3-eiket sportsrattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Alu-dører har man på de første 3.2-literene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Litt info om GT her http://kjelstadli.googlepages.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 God bensin økonomi på GT modellen ser jeg. Hva betaler du i forsikring? Selskap og bonus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Forsikret i Postbanken. Ca 8000kr pr år 16000km 75% 6 år tror jeg det var.. Egenandel 7000 Jeg er 38 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Ahh.. dobbel vanos og uten vifte.Takker for svar!! Er det mulig å se dette berre ved å kikke på motorene?? I såfall vil jeg lære/vite Det med viften kunne jeg se selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå