Ad|oS Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Skrevet Mars 5, 2007 Fikk tilbud om å selge for en kamerat, og jeg skulle få litt for hver jeg solgte, menmen... Hvis ikke noen er interessert så ikke mye å gjøre med. Uansett, hvis ingen er interessert får jeg vel kanskje sette dem i min bil. Virket hvertfall som god kvalitet!
Søreng Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 Spurte jo om hvor mye du vil ha for pedalsettet (trenger ikke fothvileren med det første) så 400-500 for gass, clutch og brems? Muligens interesert, må bare se hvor mye det kommer på med rep av demper først Hvor i rogaland bor du?
Ad|oS Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Skrevet Mars 8, 2007 PM sendt til tobben! og Søreng Ja, de er fortsatt til salgs.
bmwpia Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 1000 kr/inkludert frakt for alle pedalene og fotstøtten... hørtes dette ok ut?
Ad|oS Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Skrevet Mars 8, 2007 1000 kr/inkludert frakt for alle pedalene og fotstøtten... hørtes dette ok ut? PM sendt...
Ad|oS Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 lyst å svare på pm'en eller har du ikke fått den? Har hatt det litt travelt i dag, så ikke hatt tid til å svare. Har fått svart nå hvertfall
-Anders- Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 man må borre seg noen hull i pedalene for å få festa dette sant?
Ellingsen B. Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 man må borre seg noen hull i pedalene for å få festa dette sant? Ja,men det er gjort på 10min..
Ad|oS Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 Tror nok det er det lureste ja. Lurer på om det faktisk går an å bare ta av gammel pedalgummi å bruke lim, men er nok hverken det fineste eller mest holdbare.
Søreng Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Har hatt det litt travelt i dag, så ikke hatt tid til å svare. Har fått svart nå hvertfall Hehe, helt greit, nå har jeg svart på din også, så nå er det bare å vente på mandagen
Søreng Skrevet Mars 15, 2007 Skrevet Mars 15, 2007 Da var pedalene i hus Meget fint gjennomført av selger! Her er det bare å slå til :!: Er MEGET imponert over innpakningen! Ligger bilder i prosjekttråden Men de blir nok ikke montert før helgen
Ad|oS Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Skrevet Mars 27, 2007 Har 3 sett gass/clutch/brems liggende og 1 fothviler. Noen som vil ha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå