Bmwgutt Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Noen her som har gode erfaringer med understell til e30? har en e30 med 3,8l m5 motor, vil ha denne opptimal for banekjøring, så hva må gjøres? hva slags dempere og fjærer bør jeg benytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 http://www.kk-automobile.de/ De selge understell til E30 som funker veldig bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Istedet for å bruke eksentriske polyuretan foringer fra m3 på bakrebærears-feste(framhjul selvsagt),så kan du bruke kulelager.Dette har jeg prøvd på min,og det ga stort utslag på hvor presis bilen ble. Ellers kan det vel tenkes at alu-foringer i traversen til bakaksel også vil gi bedre respons. Gummiforinger gir etter,så dette gir ikke et stivt bane-chassis. Fjørtårnstag både foran og bak er også noe som gir utslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Takker for svar, men tenker også på fjærer og dempere/coilovers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Öhlins motorsport coilovers med justerbar høyde, kompresjon og retur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 en bump du og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Det spørs jo hva du skal legge i understell også. Prisene varierer en del. Har selv gode erfaringer med H&R. Bilstein og Eibach er også bra saker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå