bmwhans Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 de veiene er fulle av olje og sand så det er ikke rart det slepper! kombinert med høy fart så er det null stress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Vet ihvertfall at jeg hadde blitt stresset hadde jeg vært med der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 de veiene er fulle av olje og sand så det er ikke rart det slepper! kombinert med høy fart så er det null stress. og ikke minst varm vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 galinger... så en annen film av disse araberne.. da sto de på ved siden av bilen som kjørte, iført sandaler som skotøy..link forresten.. Slike veier skulle vi ha hatt i norge Denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Skjekk ut denne også.. syke mennesker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Jeg kunne ikke tenke meg å være publikum der! Ikke jeg heller. Ulykker skjer... http://youtube.com/watch?v=BVWaYXvsq3U Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Haha..sånn går det når man skal ta`n heeeellllttt ut.. Enda bra det går mye i japsebiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 har sett en film hvor de ligger på to hvul med en landcruiser på de to høyre hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå