beemer525i Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 hei er det noen som vet hvorda jeg skal komme meg inn i en E39 uten uten strøm??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rapidspeed Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 prøv dette... sett nøkkelen i døra,, løft håndtaket halvveis opp, lås opp med nøkkelen men vri Helt over... og hold nøkkelen i den posisjonen, åpne døra... viktig å ikke slippe nøkkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Hmmm....klarer du å skru løs et skiltlys bak, og sett på en liten lader der....usikker om dette virker på e39.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Hmmm....klarer du å skru løs et skiltlys bak, og sett på en liten lader der....usikker om dette virker på e39.... Får vel ikkje spenning inn til resten av bilen, iom. at dette ikkje skal lyse når bilen ikkje er i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 prøvd og jekke opp bilen og sette strøm på dynamoen? evt på strømmen til starteren? disse er jo komblet ett på batteriet og er vel tilgjengelige undenifra?? bør vel være mulig det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Jeg vet hvertfall hvordan du kommer inn i bagrom og der er jo batteri. Du skal bare låse opp med nøkkelen, men du må vri lenger enn vanlig. Det kjennes ut som det stopper, men da skal du bare ta litt til. Mener det er mot høyre. Det måtte eg ihvertfall på min. Nyttet ikke å sette starthjelp på bilen faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Hvordan har det gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 .. Nyttet ikke å sette starthjelp på bilen faktisk. joda, men ikke + til jord! Startsperra blokker og du risikerer at elektronikken smelter (been there done that). Så husk; altid batteri til batteri ved starthjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå