Azzido Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Noen som har kjennskap til denne seidl e36 coupe'n? Er dette nok et prosjekt ifra vikebil? Blei bare vldig intr siden den har ca samme farge som en av mine gamle bmw'r Bilde av gamle bilen min... slående likhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Noen som har kjennskap til denne seidl e36 coupe'n? Er dette nok et prosjekt ifra vikebil?Blei bare vldig intr siden den har ca samme farge som en av mine gamle bmw'r Hei. Bilen går på Åndalsnes, mener at det var Vikebil som har stått for bygget ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 oki, min gamle kom ifra vikebil. Utrolig lekker den seidl utgaven der ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Bytte bil igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Bytte bil igjen? Ikke noen planer, men finner jeg noe annet spennende så skal man vel ikke se bort ifra det. 140hk drar ikke akkurat skinnet av pølsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Nå er bilen til salgs: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1629554;username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 http://vikebil.no/v1/?side=gallery&cat=74 Sykt rå bil..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 GS bildeler har vel også bygd en lik en i samma farge. EDIT: Men det var 328 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 rå og rå ? vet jeg nå ikke! har ikke helt sansen for stylinga" men så jo fryktelig strøken ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Synd å bryte idyllen når dåke forguda den seidl tuppervara,fronten på den bilen var jævlig..Var berre hakke finare enn monster front jalla stylig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 for et mesterverk av en rå bil...satan. i just creamed my pants Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 fin farge, fine felger men der stopper det... resten er jalla jalla jalla. huff ødelegge fine bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 http://vikebil.no/v1/?side=gallery&cat=74Sykt rå bil..... enig,ser ut som det ligger mange timer bak den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Forferdelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 syntes ikke noe om den fronten der den var mindre fin men resten var bra gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå