jcvold Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Luftfilteret i min E36 325IS er modent for utskiftning,så tenkte jeg sku sette på et K&N filter, et kon-filter.men husker ikke dimensjonen på "truten" på det. noen som vet hvor mange mm det må være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 anybody? tror det er samme dim på alle M50/52 motorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 "bump" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Tja...kan du ikkje berre kjøpe eit som er laga for motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 Tja...kan du ikkje berre kjøpe eit som er laga for motoren? mener du et orginalt luftfilter? jeg vil ha K&N filter,og jeg må vite hvor mange mm påningen på det må være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Har 76mm på min. Men det er jo ikke værre enn at du kan ta et skyvelær å måle på bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Tja...kan du ikkje berre kjøpe eit som er laga for motoren? mener du et orginalt luftfilter? jeg vil ha K&N filter,og jeg må vite hvor mange mm påningen på det må være.. Tja...f.eks på Koed får du kjøpt kit med filter og det som ellers trengs, tilpassa forskjellige modellar. Reknar med det går an å få sånt der borte og...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 Tja...kan du ikkje berre kjøpe eit som er laga for motoren? mener du et orginalt luftfilter? jeg vil ha K&N filter,og jeg må vite hvor mange mm påningen på det må være.. Tja...f.eks på Koed får du kjøpt kit med filter og det som ellers trengs, tilpassa forskjellige modellar. Reknar med det går an å få sånt der borte og...? har prøvd å få tak i ,men finner kun innsatsfilter.men har sett på butikken at de har stående konfilter til ford osv,så om jeg bare finner dimensjonen,kan jeg bare kjøpe et sånt.har ikke skyvelær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Tja...kan du ikkje berre kjøpe eit som er laga for motoren? mener du et orginalt luftfilter? jeg vil ha K&N filter,og jeg må vite hvor mange mm påningen på det må være.. Tja...f.eks på Koed får du kjøpt kit med filter og det som ellers trengs, tilpassa forskjellige modellar. Reknar med det går an å få sånt der borte og...? har prøvd å få tak i ,men finner kun innsatsfilter.men har sett på butikken at de har stående konfilter til ford osv,så om jeg bare finner dimensjonen,kan jeg bare kjøpe et sånt.har ikke skyvelær Ikke et målebånd engang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 hehe,jo,men gidder ikke å demontere hele luftfilterboxen før jeg vet at jeg får tak i konfilter. da er det mye mer lettvint å spørre på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 årsmodell på bilen din?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 årsmodell på bilen din?? 95`e36 325IS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Her kan du søke etter filter ut i fra årsmodell,bilmerke osv... www.kollevold.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Eg hadde 75mm på mitt filter,,, men eg lagde overgang på luft mengdemåleren min selv.. spørs jo kor stor inganden på kon\kn filteret er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå