BMWentusiasten Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Heisann... Noen her fra Bergen eller omeign som vet om en eller flere verksted som er proffe på BMW og kan tingene sine?? I mitt tilfelle så trenger jeg et verksted som kan gi meg en diagnose på bilen da Jæger har kø som er lengre en det som er lovlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Mornings. Om det bare er diagnose du skal ta så er jo Jæger relativt kjappe? En jeg jobber med tok diagnose på E39'en sin på fredag, han bestilte vell tirsdagen.. Såpass kan du vell vente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 om det kun er diagnose kan du høre med Bil & Tele. Men jeg vil ikke anbefale de på andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Hør med Norman på trimchip.com Han har hvertfall utstyret til å foreta selve diagnosen, selv om han egentlig ikke driver med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 Mornings. Om det bare er diagnose du skal ta så er jo Jæger relativt kjappe? En jeg jobber med tok diagnose på E39'en sin på fredag, han bestilte vell tirsdagen.. Såpass kan du vell vente? Ringte de i forrige uke og da var det ikke ledig før 3 uker senere... kan hende jeg ikke var blandt de heldigste.... skal høre med de i løpet av de nærmeste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 om det kun er diagnose kan du høre med Bil & Tele. Men jeg vil ikke anbefale de på andre ting. er det ikke dem som sier de er proff på BMW da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 Hør med Norman på trimchip.com Han har hvertfall utstyret til å foreta selve diagnosen, selv om han egentlig ikke driver med det. Okay Kjetil \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 om det kun er diagnose kan du høre med Bil & Tele. Men jeg vil ikke anbefale de på andre ting. er det ikke dem som sier de er proff på BMW da? hjelper ikke det når det ikke blir gjort skikkelig arbeid, og det å ringe til de er håpløst, kan like gjerne ringe og legge igen beskjed til en vegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIM320D Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Radøy Bil & Motor AS Solendmyra 1, 5936 Manger 56 37 42 72 Spør etter Kjetil Møhn. Han skal ha god peiling. har også diagnose apparat. Verd og ringe vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 Radøy Bil & Motor AS Solendmyra 1, 5936 Manger 56 37 42 72 Spør etter Kjetil Møhn. Han skal ha god peiling. har også diagnose apparat. Verd og ringe vertfall. Han som kjørte bossbil før? er på Manger i tide og utide.... om du er derfra, så kan det hende du ser meg rullende.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIM320D Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 ja stemmer det. Han og broren har starta dette verkstedet. Dei finne feil som verken audi eller jæger eller andre som skal vera spesialister på sine egne biler. Kanskje du ser meg også. !!!! E på manger av og til eg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Kjetil møhn er meget dyktig! Har levert bilen min til han før og var meget fornøyd! Da tok han 600 kr for diagnosetesten! Betalte slvfølgelig mer for arbeidet han gjorde , men det var kun diagnose Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 ja stemmer det. Han og broren har starta dette verkstedet.Dei finne feil som verken audi eller jæger eller andre som skal vera spesialister på sine egne biler. Kanskje du ser meg også. !!!! E på manger av og til eg og. HAHA... ja der kan du se. er på manger annenhver helg (Damå mi e stril) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Kjetil møhn er meget dyktig!Har levert bilen min til han før og var meget fornøyd! Da tok han 600 kr for diagnosetesten! Betalte slvfølgelig mer for arbeidet han gjorde , men det var kun diagnose Skal ta en tur og høre med Kjetil'n... 600 for en diagnose er rimelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 ja stemmer det. Han og broren har starta dette verkstedet.Dei finne feil som verken audi eller jæger eller andre som skal vera spesialister på sine egne biler. Kanskje du ser meg også. !!!! E på manger av og til eg og. HAHA... ja der kan du se. er på manger annenhver helg (Damå mi e stril) hvem er dama di da? fra manger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå