Gå til innhold

e23 732 Prosjekt(bilder)


artax
 Share

Anbefalte innlegg

Hei da har jeg endelig fått tatt noen bilder av min første prosjektbil, som jeg skal begynne på om ikke så veldig lenge: Bare få den til verkstedet først.

Bilen er en e23 732 83 modell

Er en god del ting som må gjørs med den blant annet mye rust som må vekk men tar det etter tid, må også få ny klokke bak da mellomaksel går rundt men ikke resten baki der.

Her er ivertfall noen greie bilder av den

DSCN3027.jpg

DSCN3024.jpg

DSCN3019.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er en del små rust litt rundt om, men men reiner med at jeg skal klare å¨fikse det, angående bilder av motorrom og interiøret så kommer det og så fort jeg får tatt dem, kom ikke på det + litt dårlig tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avel då har jeg fått et bilde eller to av motor-rommet men siden det er mørkt ute så jeg ikke hva jeg tok bilde av men tror det virker har også et bilde av interieøert elle ivertfall deler av det hehe ikke strøm på bilen og mørkt så..

DSCN3036.jpg

DSCN3035.jpg

DSCN3033.jpg

DSCN3030.jpg

DSCN3029.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et strøkent ratt hvis du trenger.. I tillegg har jeg et komplett blått stoff interiør som skal selges. Bak setene er nesten aldri brukt og dørsidene er også VELDIG bra. Førersetet er selvfølgelig litt slitt, men er fortsatt i veldig god stand..

Kan få det for lite og ingenting da jeg bare vil bli kvitt det, men jeg vil heller at noen som tar vare på E23 skal få det i stedet for at jeg kaster det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det er bra ikke kvitt dere med noe enda, jeg skal få den inn på verkstedet i neste uke eller nermeresagt onsdag kveld, så begynner demontering og slikt. skal få hjelp av en del folk og så ville tro dette prosjektet skal bli bra/fint til slutt. hvilke ider jeg har for den er jeg ikke helt sikker på ennå vet ikke om jeg skal bare bygge den opp til orginalstand eller om jeg vil turbokonvertere den hvis det ikke blir altfor vanskelig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...