George Constanza Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Fy faen for et svev i den......høres ut som en djevelsk okse som bare venter på å øsse ut med voldsomme krefter.....som selv GUD ville misunnet.....hehe...fytti rakkeren alså...bli gøy å se når top gear skal teste denne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Den så jo meget bra ut!! Men hva er den "klumpen" på panseret?? Den var ikke noe pen. jo den var tøff!! gir et hint om at det ikke er noen strikkmotor som sitter under panseret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 godt det er konsept, selv om det nok ikke blir store endringer fram til produksjonsversjonen. håper dog på et litt mer diskre panser, bakfanger og andre speil. frontfangeren er altfor rund i bunn etter min smak.. litt skuffa, men fra siden er den helt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 hva blr toppfarten på en slik da? siden M6 har 330km\t? leste at du kan få fjerna fartsperra på 250,om du tar et høyhastighetskurs før du kjeøper en slik bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Har ikke hørt om det før, men har hørt om at folk monterer chip'er som fjerner turtallssperren. Alle BMW'er har vel den magiske 250km/t gentlemans grensen fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Enda flere bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 leste at du kan få fjerna fartsperra på 250,om du tar et høyhastighetskurs før du kjeøper en slik bil Det var vel de som kjøpte E46 M3 CSL som fikk det tilbudet mener jeg. Toppfarten på nye M3 blir garantert 250 km/t (sperret). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Synes bilen er veldig tøff! elsker fronten.. men synes rompa ikke helt står til fronten... skulle gjerne sett at den senter delen ble senket, slik at den ble mer som på M6 og M5 http://www.cartype.com/images/page/bmw_m6_rear1.jpg http://www.m5board.com/temp/HARTGE_E60_M5_2max.jpg ser flere har sagt de ikke liker speilene her, selv synes jeg de var drit kule! Jeg får litt på følelsen at de kanskje har sett litt tilbake på E36 M3 speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Enda en nydlig bil fra BMW men jeg likte ikke bakfangeren! ellers var bilen meget pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 hva blr toppfarten på en slik da? siden M6 har 330km\t?leste at du kan få fjerna fartsperra på 250,om du tar et høyhastighetskurs før du kjeøper en slik bil Det har jeg også hørt en plass, tror di sa det på Top gear eller noe... var vel på e46 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Jeg sammenlignet med bildene fra m5 2004 concept og m3 csl 2002 og det virker på meg som om den mest gledelige nyheten er at avstanden fra hjul til hjulbue er noenlunde lik foran og bak på den nye m3`n, hvertfall slik det så ut på noen bilder....Dette er det som forundrer meg mest med bmw at de ser ut som de alle er hevet foran fra fabrikk, i og med at hjulbuen sitter høyere foran enn bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Dere tror vel ikke at bulen på panser, speil osv har meden bedre airodynamikk og marktrykk.....+pluss at BMW trodde det ville sett rått ut...noe som heller ikkr er helt galt....hadde vært moro å sett motorommet på bilen og film av bilen på banen der den kan øsse ut hestekrefter ettersom turtallet øker til et FANDENSK nivå....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Dere tror vel ikke at bulen på panser, speil osv har meden bedre airodynamikk og marktrykk.....+pluss at BMW trodde det ville sett rått ut...noe som heller ikkr er helt galt....hadde vært moro å sett motorommet på bilen og film av bilen på banen der den kan øsse ut hestekrefter ettersom turtallet øker til et FANDENSK nivå....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Generelt sett vil jeg si, dette blir fantastisk bra! Er ikke mange ganger jeg blir målløs av en ny Bmw, men dette er bedre enn jeg noen gang hadde håpet. Spesielt bildet av bilen i profil er jo så INN I HÆLVETE LEKKERT!!! Pluss, det må jo være en nydelig følelse å legge kjekkaser i Audi og Merche i grus, på litt fine veier med denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Litt mer info om den kommende M3`n: Tires back: 265/40 18" Tires front 245/40 18" 19" are optional CFK Roof is standard Xenon 6 Speed manual (no DSG available at the moment) 8 Colours will be available (some grey shades, white, black and a very redish colour) Leather is optional Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå