påls Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Dette høres bra ut.. Tror det er flere fra Gjøvik som også kunne tenkt seg dette. Hadde vært gøy hvis det skjedde litt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Jeg vet om mange fra gjøvik som kunne tenkt seg dette. Kunne ha begynt med det, så fort folk tar ut grom bila? Drømmer om og se titals bmw`er kjøre i følge igjennom sentrum:D haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Jeg vet om mange fra gjøvik som kunne tenkt seg dette. Kunne ha begynt med det, så fort folk tar ut grom bila? Drømmer om og se titals bmw`er kjøre i følge igjennom sentrum:D haha hmm.. hva med å møtes om 5-6 uker? hehe.. da jeg skal ta ut bmw'n min? det hadde jo vært passelig=) hehe Stian og/eller jeg kommer nok til å si ifra når vi skal rulle litt. hehe.. og jeg håper dere andre også gjør det. Alle har godt av å komme ut av garasjen for å møte litt likesinnede kebab-etende bmw-eiere en gang i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 bmwen min er på veien så fort jeg får kjøpt felger:P så bare og si i fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Jeg må få felgene mine først jeg også, og sier såklart ifra når jeg skal rulle litt ja. Og ettersom du skylder meg den kebaben Nino så kan jo jeg bli med deg når du får ut bilen din. Så kan vi alle møtes en tur da. 5-6Uker passer supert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Du må ikke tro jeg har glemt kebab'n!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 Noen i her som har verksted der de driver og fikser litt ting og tang. Skulle bytta noe seter, men har dårlig med verktør osv:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå