robel Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 får ikke frem bildene jeg heller =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 jeg er veldig interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 virkelig pen bil.. De alpinafelgene gjorde seg godt.. Bilde 1 Bilde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 @TCCW : Hahahaha nå kan du angra. mr saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Fin bil, mtech 2 er nydelig, fin km stand, det der må vel være malen på ossen en e30 skal se ut. Ossen lakk er det snakk om her? Noen som kan med sikkerhet si det? mvh Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Fin bil, mtech 2 er nydelig, fin km stand, det der må vel være malen på ossen en e30 skal se ut. Ossen lakk er det snakk om her? Noen som kan med sikkerhet si det? mvh Lars Kan med sikkerhet si at det er delphin-metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Kan du være interresert i bytte mot en E36 318is? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Fin bil, mtech 2 er nydelig, fin km stand, det der må vel være malen på ossen en e30 skal se ut. Ossen lakk er det snakk om her? Noen som kan med sikkerhet si det? mvh Lars Kan med sikkerhet si at det er delphin-metallic syns delphin metallic virker så mye lysere enn denne. Har ikke noe stort greie på lakk, sammenlignet bare med bilder jeg fant på google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet April 28, 2007 Forfatter Share Skrevet April 28, 2007 Den er delfingrå metallic. Den er også solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Fin bil, mtech 2 er nydelig, fin km stand, det der må vel være malen på ossen en e30 skal se ut. Ossen lakk er det snakk om her? Noen som kan med sikkerhet si det? mvh Lars Kan med sikkerhet si at det er delphin-metallic syns delphin metallic virker så mye lysere enn denne. Har ikke noe stort greie på lakk, sammenlignet bare med bilder jeg fant på google Ja men siden det er jeg som eier bilen nå, så er jeg ganske sikker i min sak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Gratulerer med en tilsynelatende strøken e30! Får vi se noen flere bilder av den? interiør motorrom osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Kan du være interresert i bytte mot en E36 318is? Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 si i fra hvis du vil selge da patrick B fornøyd med bilen foressten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p1mp Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 håper ikke du gav 120+ for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 si i fra hvis du vil selge da patrick B fornøyd med bilen foressten? Meget fornøyd med bilen, det var bmw i tromsø også, sa at det var den peneste E30`en de har hatt inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg