The_transporter Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 hmm... det er sikring på asc? vil asc lyse hele tiden om denne har røket? takker for mange bra tilbakemeldinger her gleder meg til halv 3 da er det ut og kjøre :D skal ta bilder når jeg går ut etterpå.. så de kommer nok i kveld.. må få lagt de ut snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 da har jeg vært og vasket bilen.. gått over den med støvsuger og fjernet hundehår... vasket den inni med wipes.. og vasket mattene... og byttet ut den fæle spilleren som stod der med en jeg liker veldig godt!! her er det noen bilder av bilen (de ble litt dårlige) : det er de bildene jeg har foreløpig... ja jeg vet det er to forskjellige sett felger på den men det var de som det var bra dekk på... og er ikke lenge til sommeren... så jeg kjører liksågodt med de en måned eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Se her ja, go bilen... Men skrev du ikke det var M-Tech utgave? Er jo ikke noe M på den utv. Men fint M ratt da. Det skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 hmm... ja jeg fikk opplyst om det.. men må ha missforstått han... er iallefall mratt da og merka bak hehe må få gjort noe med det da... den er godkjent senket i vognkortet iallefall den er GOD og kjøre må si jeg liker tiptronicen og men er det noen som kan forklare meg hvordan jeg nullstiller kjørecomputeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 hmm.. sjekka en av de små håndbøkene som fulgte med serviceheftet... med utstyrskoder ... der sto det sportsfahrewerken M og noe tall dvs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Nye front og baklykter så har du en nydelig bil. Grattiss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 hmm.. sjekka en av de små håndbøkene som fulgte med serviceheftet...med utstyrskoder ... der sto det sportsfahrewerken M og noe tall dvs? Sportsfahrewerken M vil si at du har M-sportsunderstell. Hvis du trenger ny instruksjonsbok, så får du bestilt dansk versjon på bla. www.schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 hmm... her er hva som står i serviceheftet som jeg fikk med : 297 montrealblau metallic d3tt stoff flock streifen/grau 0534 klimaautomatik 0283 bmw lm rad/bmw styling II 0339 shadow-line 0415 sonnenschutzrollo fuer heckscheibe 0423 fussmatten in hochflor-velours 0473 armuflage vorn 0704 sportfahwerk, M 0710 m sport-lederlenkrad mit airbag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Graulerer, ser ut som en fin E39 det! Noen planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Gratulerer med"ny"bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 takk takk kan jo røpe noen planer 18" sommerfelger skal vel på nermere sommeren... og faceliftlykter er et must!! jeg har også veldig lyst til å bytte setene forran til noen mtech seter som ikke er så slitt.. men alt til sin tid.. pengene må få tid til å vokse litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 skal du resete boardcomputer..holder du bare BC knappen inne en stund.. Altså den BC knappen på rettningsviseren..Skjer det ikke no..Så trykk deg fram til bensinforbruk..så hold BC knappen inne..da skal den resette seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 hmm... har prøvd og resette den ved og holde inne denne.. har holdt den inne i 30 sek osv... asc også.. alle sikringene er hele.. men ingen ting skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Gratulerer med E39! Flotte de asså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 takker er veldig fornøyd med den:) men er noe småting som må gjøres med den da men det er jeg vant til fra alle andre biler jeg har hatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå