en325ic Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 det verktøyet du trenger er: -17 kopp -skralle -stort flatjern -trox t30 -to nebb tenger du begynner med å løsne sete som sitter fast med 2 bolter bak og 2 muttre fremme. tar inn sete, men pass på at kjerringa ikke e hjemme d første du begynner å demontere er sitte puta som er klipset fast me 4 plastklips som garantert går sunn når du begynner å bryte. koster ny 7,50kr ta ei tang og knekk sund klipset som kommer kommer i jenna der jeg har merket med gult så jør du samme på andre sia. da skal puten være laus så er skinnet hæktet på som vist på bildet her Når du har løsnet skinnet runt hele veien så sitter skinnet fast me ståltråd på øversia av puten som vist på bildet bruk nebbtengern til å løsne ståltråden der jeg har merket rødt er skinnet festet med ståltråd så er d bare å legge på den nye varmetråden og begynne og sette på plass ståltrådene så når du er ferdig ser puten sånn ut så er d ryggen du begynner med ta av ståltrådene her der jeg har merket med rødt så løsner du stiftene som sitter her så er det bare å slite løus skinnet runt som du ser på bildet, riv helt opp til nakke puta, men trenger ikke å ta trekket helt av ryggen så er d bare å jøre det samme som blei jort på puta å løsne ståltrådene som ligger i sømmene. når du har løsnet trekket såpas at du ser di gamle varmetrådene er det bare å fjerne den å legge på den nye! så er det bare og begynne å sette på plass ståltrådene til du er ferdig lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2007 koster 819 kr før nytt element til rygg og pute pr sete ikke så gal pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bertil Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Skal snart til med samme opperasjonen, så dette va knallbra Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2007 en ting jeg sa at d er bare å knekke plast plipse på puta det er fårdi at når du begynner å skal løsne di så knekker di uansett så lettere å knekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 kordan får jeg dette under DIY?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 kordan får jeg dette under DIY?? Send en PM til Gunnar! (admin)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 bra DIY... Du har ikke tilfeldigvis en på hvordan å legge opp kabler fra en bil som ikke har varmeseter som standard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 nei desverre det har jeg ikke. men det er evel ikke noe heksekunst:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 koster 819 kr før nytt element til rygg og pute pr sete ikke så gal pris hvor kjøpte du det? trenger til min e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 kjøpte på hos bmw fårhandleren i tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 bump;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 kjøpte på hos bmw fårhandleren i tromsø fin pris til å være kjøpt på bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 jupp:) e ikke så dyrt får orginale deler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Bra at folk gidder å lage DIY som de legger ut her Har ikke bruk for dette selv, men altid noen som lurer på slike iriterende småting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Jepp! kanskje admin kan flytte denne til DIY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå