Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  Paulus skrev:
Æ kjæm me' nybil, E23 732iA -84 :D

Stopper opp v Hydro ca. 1030

SteffanC skrev:
Grattis da Paul. Bytta Touringen med en jubileums BMW 8) . Blir hyggelig å treffes igjen.

Hei Steffan! Jo, det hadde vært hyggelig å møttes :lol: Var oppom en times tid, var surt ja (værre enn i fjor...).

Har byttet bil ja, solgte 525'n til Kimmi her på forumet. Vemodig ja, men holder meg til riktig merke da :D Skal du på Rudskogen 18.mai?

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  Paulus skrev:
Var oppom en times tid, var surt ja (værre enn i fjor...).

Utrolig kjipt at en er så uheldig me været på disse treffa. Men blir vel nytt sted neste år, nede i lavlandet :P .

Kansje treffet burde holdes på Ingierstrand igjen, som det ble for 10år siden. Ikke langt unna deg det :P .

Jeg kommer 18 Mai jeg vettu, og CCN 26- 27 Mai :D .

• 1 year later...
Skrevet

Takker Dr.!

Neida, det er ikke så nøye hvem som er nåværende eier, jeg ville bare vite hvor mye han har spaca ut Alpina felgene som stod på bilen.

• 4 months later...
Skrevet

Hei takk for sist :-).

Med litt forbehold nå, så har vi planlagt vårmønstringen i Oslo (bmwccn øst avd) den 2 mai på Valle Hovin som ifjor. Følg med på ff og tråder når tiden nærmer seg ;-)

Mvh

Glenn

styremedlem i bmwccn øst avd.

Skrevet
  Glenno skrev:

Med litt forbehold nå, så har vi planlagt vårmønstringen i Oslo (bmwccn øst avd) den 2 mai på Valle Hovin som ifjor. Følg med på ff og tråder når tiden nærmer seg ;-)

Mvh

Glenn

Ok ok.. takker :)

Skrevet
  Glenno skrev:

Mvh

Glenn

høres bra ut. da har jeg en dato og et mål om at bilen min må være ferdig :)

Skrevet

Tipper det blir treff før det - når snøen forsvinner om 3 uker kommer folk til å være så sommerhjul- og treffkåte at man bare mååå samles et sted.. ;)

Skrevet
  helgeb skrev:
  Glenno skrev:

Mvh

Glenn

høres bra ut. da har jeg en dato og et mål om at bilen min må være ferdig :)

Jepp Helge.

Ellers hadde det vært morro sett ddeg og kona på autoslalomen gardermoen også ;-). Skal prøve få til en cruise helg i øst avd seiner ei sommer med overnatting beregnet litt på de med bl.a fam også.

Skrevet
  Gunnar skrev:
Tipper det blir treff før det - når snøen forsvinner om 3 uker kommer folk til å være så sommerhjul- og treffkåte at man bare mååå samles et sted.. ;)

He he Gunnar jeg og Morrty starta før preimere i Drammen idag vi men inget kan vel måle seg med vårmønstring på rundt 200 biler? ;-):-)

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...