Gå til innhold

BMWCCN vårmønstring Tryvann, Oslo søndag 22.april kl 11


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Æ kjæm me' nybil, E23 732iA -84 :D

Stopper opp v Hydro ca. 1030

Grattis da Paul. Bytta Touringen med en jubileums BMW 8) . Blir hyggelig å treffes igjen.

Hei Steffan! Jo, det hadde vært hyggelig å møttes :lol: Var oppom en times tid, var surt ja (værre enn i fjor...).

Har byttet bil ja, solgte 525'n til Kimmi her på forumet. Vemodig ja, men holder meg til riktig merke da :D Skal du på Rudskogen 18.mai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var oppom en times tid, var surt ja (værre enn i fjor...).

Utrolig kjipt at en er så uheldig me været på disse treffa. Men blir vel nytt sted neste år, nede i lavlandet :P .

Kansje treffet burde holdes på Ingierstrand igjen, som det ble for 10år siden. Ikke langt unna deg det :P .

Jeg kommer 18 Mai jeg vettu, og CCN 26- 27 Mai :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 4 months later...

Hei takk for sist :-).

Med litt forbehold nå, så har vi planlagt vårmønstringen i Oslo (bmwccn øst avd) den 2 mai på Valle Hovin som ifjor. Følg med på ff og tråder når tiden nærmer seg ;-)

Mvh

Glenn

styremedlem i bmwccn øst avd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for sist :-).

Med litt forbehold nå, så har vi planlagt vårmønstringen i Oslo (bmwccn øst avd) den 2 mai på Valle Hovin som ifjor. Følg med på ff og tråder når tiden nærmer seg ;-)

Mvh

Glenn

styremedlem i bmwccn øst avd.

høres bra ut. da har jeg en dato og et mål om at bilen min må være ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for sist :-).

Med litt forbehold nå, så har vi planlagt vårmønstringen i Oslo (bmwccn øst avd) den 2 mai på Valle Hovin som ifjor. Følg med på ff og tråder når tiden nærmer seg ;-)

Mvh

Glenn

styremedlem i bmwccn øst avd.

høres bra ut. da har jeg en dato og et mål om at bilen min må være ferdig :)

Jepp Helge.

Ellers hadde det vært morro sett ddeg og kona på autoslalomen gardermoen også ;-). Skal prøve få til en cruise helg i øst avd seiner ei sommer med overnatting beregnet litt på de med bl.a fam også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det blir treff før det - når snøen forsvinner om 3 uker kommer folk til å være så sommerhjul- og treffkåte at man bare mååå samles et sted.. ;)

He he Gunnar jeg og Morrty starta før preimere i Drammen idag vi men inget kan vel måle seg med vårmønstring på rundt 200 biler? ;-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...