VillKapping Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Hei! Vurderer denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9504899&sid=8aCFHQJAI031679&pos=3&tot=18 Norsk bil, fullt servicehefte, nylakkert pga. diverse skjønnhetsfeil og ødelagt bakfanger, M-sport understell... Det var dette jeg fikk vite av selgeren da jeg snakket med han i 5 minutter. Får jeg bra pris på innbytte av min så er det aktuelt. Synspunkter og andre meninger tas imot med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Syns den så ut som en MEGET ryddig og fin e34 540iA. De vokser ikke på trær lenger og det er sjeldent man ser fine e34. De fleste er herja med. Får du pruta noen slanter så har du jo en skikkelig fin bil i mange år. Deilig motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Jeg synes også den så bra ut. Spent på hva selgeren vil gi meg for bilen min.. Hva synes dere om prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Utifra bildene virker bilen ryddig og pen.Velholdt E34 blir sjeldnere og sjeldnere.De peneste og motorsterke holder seg godt i pris.Prisen er ok hvis bilen har ryddig historie o.s.v.Derimot er det alltid noe å prute på:-)Lykke til med"forhandlingene"og hold oss oppdaderte på om det blir handel.Noen pene felger,litt senking og hvite blinklys så har du en meget pen bil med sterk motor. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 eller du kan kjøpe min 535 til halve prisen om interessert? e34 1991 (strøken bil) ligger her på forumet under bil selges skinn og det meste ekstrautstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Takk! Vært morsomt om vi ble enige ja! Nå vet jeg ikke hvordan sommerfelgene ser ut. Men planen er ihvertfall E34 med 18" Alpina. Tror det kan bli pent. Banner sikkert i kirka nå, men synes nesten de gule blinklysene passer godt til denne fargen her jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Fin bil Toomas! Men jeg skal ha e34 540 eller m5. Lykke til med salget ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Ingen flere meninger? Ingen som har sett den i levende live heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Har ikke sett den i levende live men har sett annonsen tidligere Ser ut som en bra bil det der. Er bilen hellakkert? Eller bare de delene som var skadet? Uansett så er det mye man finner ut ved å se på bilen og ikke minst eieren.... Man merker jo også fort om den er så god som den ser ut som. Grom bil er det i alle fall. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Den så meget pen ut. Selvom jeg er noe skeptisk til E34 interiøret, særlig automatstikka, den er et kapittel for seg selv. Motoren er luksus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Den så meget pen ut.Selvom jeg er noe skeptisk til E34 interiøret, særlig automatstikka, den er et kapittel for seg selv. Motoren er luksus. har du dårlige erfaringer med automatstikka? Interiøret i e34 er jo ikke akkurat noe å hoppe i taket for, men det er ihvertfall godt sammenskrudd og god kvalitet syns nå jeg. Ellers er det en skuddsikker motor som går og går, ser mange i sverige som er avertert med over 300tusen km på tellern. hør etter ulyd når den er kald kan være kjedestrammern visstnok som må byttes har en slags sånn lyd i min bil spess når den e kald. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Den så meget pen ut.Selvom jeg er noe skeptisk til E34 interiøret, særlig automatstikka, den er et kapittel for seg selv. Motoren er luksus. har du dårlige erfaringer med automatstikka? Interiøret i e34 er jo ikke akkurat noe å hoppe i taket for, men det er ihvertfall godt sammenskrudd og god kvalitet syns nå jeg. Ellers er det en skuddsikker motor som går og går, ser mange i sverige som er avertert med over 300tusen km på tellern. hør etter ulyd når den er kald kan være kjedestrammern visstnok som må byttes har en slags sånn lyd i min bil spess når den e kald. Tenkte bare på utseendet til E34 stikka, den ser jo grusom ut sammenliknet med E39. Men når du sier det, har jeg hørt at automatkassene på E34 ikke er så veldig standhaftig, men bare noe jeg har hørt som sagt. Man vet aldri med en V8, er endel moment ute å går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Mener selgeren sa at den var lakkert fra bånn til topp. De hadde visst eget lakkeringsverksted så.. Motoren skal visst være skuddsikker, men automatkassa er et svakt punkt. Er visst noen plastkuler der som blir slitt og kommer gjennom noen pakninger eller noe.. Autopower har en veldig bra bruktguide som jeg skal gjennomgå med selgeren. Link: http://www.autopower.se/begagnatguiden/e34beg.asp Ellers så skal jeg ringe selgeren igjen i morgen og prøve å forhandle litt angående bilen min. Automatstikka er heller ikke akkurat det vakreste jeg har sett, men det skal nå være slik på disse bilene og da blir det slik! Ellers synes jeg ikke interiøret i denne bilen står så langt tilbake for biler i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 løp å kjøp. jeg har iallefall bare positive erfaringer med både bil og motor! har samme interiøret i min også, og det er ganske digg spesielt hvis du skal kjøre lange turer! en ulv i fåreklær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 og apropos automat stikka. så får du den i treverk også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå