Gå til innhold

SOLGT.


Dolk
 Share

Anbefalte innlegg

-Denne er i relativt bra stand, minimalt med rust, rustboble ved dørlås og litt ved høyre forskjerm, og bittelitt under venstre dør. Lakk trengs å shines opp.

-Orginale lettmetall-felger med nye sommer-dekk, ikke vinterhjul og ikke senket.

-M-tech front spoiler, lakkert spoiler på bakluke, M-tech 3eiker ratt, M-tech girkule. Ikke tåkelys.

-Delfingrå metalick. Shadowline utgave med farga ruter, samt topp stripe i frontruta.

-Soltak, 4nakkeputer, pen og orginal innvendig men litt slitt førerstol, radio-kassett, 5gir og ingen ulyd fra girkasse. Motor går bra.

-Velholdt og komplett service-hefte.

-Kan selges som den er, eller ferdig Eu godkjent, må bytte midtre potte og clutch-pumpe, så går denne mest sannsynlig rett igjennom uten en annmerkning.

-Pris: Bud ønskes. Ta kontakt via PM eller 986 15 116.

-NB: Har ikke bilder av den enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering etter at jeg har fått hentet den hjem:

Eksosanlegg var helt, det var ikke hull i midtrepotte som først antatt, men bare eksos klemmen som satt dårlig. Dårlig utført arbeid av dem som byttet til ny bakrepotte og mellom potte.

Men dette er utbedret nå og er tett og fin.

Nytt batteri.

Clutchpumpe er fikset og i orden, fungerer 110% var bare for lite bremseveske i beholderen og det var kommet luft.

Fikk vaska den innvendig, nå ser den ut som den er ny bortsett fra førersete.

Hanskerom, plate under ratt og alt annet som ellers pleier å være ødelagt i disse E30 er helt hele, og alt av klips, skruer og sånt er orginale og er på plass, samt at alt fungerer og er som det var da den forlot fabrikken. Orginal-lommelykt i hanskerom var der men den fungerte ikke.

Nesten komplett verktøyskrin bak i koffert, mangler tang.

Lakk trenger en opp-shining, men dette tar jeg meg av.

Overflate rust høyre forskjerm rundt hjulbue, samt rundt blinkelys. Det blir byttet til ny forskjerm samt lakert av fagman.

Overflaterust venstre forskjerm i nedrekant, ser ut som det har vært en liten skade. Det blir byttet til en ny forskjerm samt lakert av fagman.

Kanal, kun noen få flekker med overflaterust, ingen hull eller bøyd kanalkant etter feilplassering av jekk. Techtyl på kanal noe slitt. Dette blir utbedret av fagman.

Venstre fordør, overflaterust rundt dørlås, og bittelitt innvendig i nedre kant. Dette blir utbedret av fagman.

Høyre fordør er helt hel, uten antydning til rust.

Ellers er karosseri bulkfritt, og lakk i bra stand til å være fra 1987.

Alt det tekniske funker, sånn som Defa alarmen, stereo, soltak, vindusheiser, låser, osv.

239300Km. Motor går meget pent, ingen ulyder.

Meget stram og fin i understellet, ikke en anntydning til dunkelyder. Ser det er satt på nye dempere, fjærer, bærekule, foringer, osv av tidligere eier.

Bilen selges ferdig Eu godkjent og jeg fikser de små tingene som nevnt over, og prisen blir på 29900.-

Dette må jo være en meget fin bil til dem som er på jakt etter en bra E30.

TLF: 986 15 116.

Jeg er ingen mester fotograf med en mobilkamera, men her er noen. :

http://smg.photobucket.com/albums/v310/ ... ?start=all

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutten av neste uke, monterer nye skjermer på den i morgen, sliper og gjør klar kanaler til ny techtyl og lakk på mandag, tirsdag blir skjerm og kanal lakkert, onsdag eu kontroll, torsdag poleres og gjøres klar, fredag kan den selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...