Sandersen Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 hjelp ! bilen har stått lenge og blitt rå, fikk endelig start på den etter etterfylling av bensin, kondensfjerner, olje og strøm på batteriet men daua fort ut igjen så måtte bli taua igang, og når jeg ble taua igang så tokk det ikke lenge før vi fikk start å den harka seg avgårde, virka som var på bedringensvei helt til bang. alt strøm vekk, ikke noe tegn til strøm i det hele tatt! hva nå?!
icc Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Når biln står blir batteriet sakte tappet. Ta å benytt deg av en batteriladder. Om du har blybatteri sjekk vann-nivået på det.
Sandersen Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Skrevet Mars 7, 2007 sto bare 3 dager så lenge blei litt feil av meg og si, men ble tappet med alle forsøkene mine og starte den, men fikk ladet den men måtte bli taua i gang, da gikk den en liten stund føre det ble bråstopp
icc Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Høres ut som du har dårlig batteri eller ladespenning siden du sier at all strømmen er vekk.
Sandersen Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Skrevet Mars 7, 2007 den bare forsvant brått, og blei borte helt og, alltids fått litt liv i den men nå var det 0 liv, ikke tegn te strøm noen steder
icc Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 bruk et voltmeter og sjekk strømmen da. Kan hende det er noen kabler som er dårlige da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå