Sath Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Største problemet med klossene IMHO er støvet. Kjører du med alufelger som du gjerne vil beholde rene lengst mulig så er det best å holde seg unna Biltema-klossene. Støvet blir bare irriterende etterhvert. Når jeg skiftet bremser på min forrige Audi så ristet bare mekanikeren på hodet da han tok av de tynnslitte Biltema klossene som stod på fra forrige eier. Altfor rask og tung bil for Biltema-klossene var hans mening (det var ikke et originalverksted). Jeg pleier å høre på hva mekanikerne sier . Dog, nå har jeg en liten Mazda så der gjør de susen.
Michael Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Skrevet Mars 8, 2007 Har ingenting imot biltema, men det som er litt skummelt er jo at du aldri vet hva du får, til noen biler er det kanskje brembo som har levert til biltema, til andre kan det være no ukurant drit.
B.E.E. Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Verktøyet til Biltema er ialle fall upåklagelig. Jeg har hatt samme biltema skrallesett i over 5år, og brukt det MYE. Fungerer utmerket.
bimmert Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 er enig med noen her. biltema har en del kjekke ting som holder. men bremser hadde jeg aldrig kjøpt der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå