cocos22 Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 hei lurte på å kjøpe en 318i e36, mn har ikke sett bilen ennå. mn d har vært ca en halvmeter snø på bilen fra desember til nu. har bare sett bilder av bilen på sommerstid. vil lakken ha blitt preget av all snøen som har ligge på bilen i disse månedene? blitt mattere e.l? noen som har erfaring ?
Mr_Sunde Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Det som i hovedsak matter en lakk er jo direkte sollys og fysisk slitasje, så jeg vil ikke tro at lakken har fått noen mén av å stå med snø på i noen måneder.
528iiiii Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Sjekk for Småbulker.... Vet ikke hvor du bor i landet, men her på sørlandet var snøen veldig lett når den kom, Men fryktelig tung etter litt regn.. Har sett mange stygge tak og panser som følge av dette....
Dirty Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 ja ta vekk snøen før du kjøper den! vinterenbilen min fikk nesten bøte med livet fikk masse snø på ble en jævli bulk i taket hehe!
Ca///e Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Vil ikke dempere/fjærer kunne ta skade av så mye vekt på over så lang tid? Vet ikke, bare ser for meg dette som et problem.
cocos22 Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Skrevet Mars 8, 2007 lurer på om bilen ruster lettere med bilen dekket av snø i noen måneder? det skal vel egentlig ikke være tilfelle, mn man vet jo aldri...
bmwhans Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 se etter fukt og dugg. skjønner ikke hvorfor man ikke kan måke av litt men...
efjeldse Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Lakken i seg selv er nok grei. Dumt å ikke fjerne snø av bilen innimellom ja, men positivt at selger sier fra om sånne ting
larserso Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 lurer på om bilen ruster lettere med bilen dekket av snø i noen måneder? det skal vel egentlig ikke være tilfelle, mn man vet jo aldri... Så lenge det er stabilt kaldt så snøen ikke smelter, bør ikke det være et problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå