Bimmerlars Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Motoren er overhalt med ny hona sylindre, planslipt og syrevaska blokk. Veiva og rådene er målt for klaringer. Nye veivlagre, rådelagre, stempelringer. Toppen er planslipt, glassblåst, fått slipt ventiler og ventilseter, skifta styringer, ventiltetninger, ventilløftere(polerte), montert 292 graders trimkam fra Schrick og stive Schrick ventilfjærer. Registerkjede, fjær i kjedestrammer, glideskinne og styreskinne er nytt. Alle pakninger og simringer/andre tetninger er også nye. Sachs Race engineering trykkplate og BMW org. lamell (se 4. post) Selges komplett med L-jetronic innsprøytning, starter, dynamo osv. Motoren har gått ca. 2500km etter overhalingen. Fungerer utmerket! Bud ønskes 99445292 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmw-Racer Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Har du ikke noen ca pris?Evt Send det til meg PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmerlars Posted March 8, 2007 Author Share Posted March 8, 2007 Tenkte på +-10.000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmerlars Posted March 9, 2007 Author Share Posted March 9, 2007 Sitter forøvrig ny trykkplate fra Sachs Race Engineering på motoren. Sachs 454. Speca til 400-500Nm. Nypris 3000,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWGUDEN Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 antal hk i motoren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmerlars Posted March 10, 2007 Author Share Posted March 10, 2007 antal hk i motoren? Det vet jeg ikke, da jeg ikke har hatt den på rulle. Men kjører ca. 8 sek 0-100 i orginal E30 318i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts